Wawa!!!!

Jag måste börja med att säga att Wawa är en riktig lifesaver! Denna dag har både varigt lång och ganska trist, jag har jobbat 11 timmar(!) vilket är för mycket för en dag... Men men *suck*. Och Logan har vart hemma idag (lov) och de andra hade kort dag, så de kom hem vid 12.30.


Idag talade jag även med min counsler, Janet (man möter alltd sin counsler efter ca en vecka) och det hon sa var som en mini version av orientation. Det vill säga BORING!!! Hmpf, I guess man nåste gå igenom det, men det gör det inte mindre trist!

Så efter min jobbdag var slut så gick jag över till Hannah och vi drog till Wawa och köpte kaffe och macka (himmelskt). Sen satt vi i bilen och snackade i nästan en timme med tändningen på. Gissa vad som hände när vi skulle starta!

Ja, självklart så hade ju batteriet laddat ur så vi fick stänga av allt för ett tag och sedan starta, det tog nån gång men sedan fick vi igång bilen....men men, jag är hemma nu ivarje fall:) (vilket det känns som att jag har skrivigt för många gånger nu!).

Roligare saker:
I helgen kanske Sandra ifrån orientation ska komma från Washington D.C! Vi får se hur det blir.

I morrn så ska jag, Alison och barnen åka till Alisons föräldrar och fira thanksgiving, det ska bli mkt spännande!

Tata,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Mari Hammarqvist

Hur mycket kaffe dricker du egentligen. Det måste

vara mycket gott kaffe där. Här hemma har vi massor av snö. På ängarna är det nog nästan en meter snö, så hästarna får pulsa ordentligt.

2008-11-26 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0