Jag lever fortfarande!

Woho! She's alive!!!!!!!!!!!! HA HA! Det trodde ni inte va!?

Nää, allvarligt nu. Jag har inte gjort ngt alls värt att skriva om. Jag har spenderat min tid med att sitta och nörda mig framför datorn, snackat med Björn, försökt sova och jobbat och jobbat och jobbat. Och förstås vart sjuk.... men det håller på att släppa nu!

Idag var ungarna och jag till poolen och förstås så brände jag mig.....men denna gången inte så allvarligt, bara lite i ansiktet. Men det var jätteskönt att komma ut lite, OCH ha energi, efter att ha varigt däckad (men jobbat) i en vecka!

Idag fick jag även ett brev ifeån farmor igen! Det kan jag säga förgyllde min dag! Så om ngn vill veta detaljer om min tillvaro så kan ni ringa farmor om ca en vecka så kan hon berätta! Hehe!

Menmen nu ska jag snart ta en sömn tablett för att kunna sova lite igen. Den senaste veckan då jag har jobbat så har jag i genomsnitt sovigt 3 h varje natt, vilket en ung och sjukmänniska som jag inte mår speciellt bra av har jag märkt. Men nu är jag trött på det och ska ha hjälp den medicinskavägen: Sömntabletter! YAY for them!

Jaja, vi hörs senare! BYYYYYE!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Tips från din idol!

Skippa sömntabletterna, du blir bara segare dagen efter. Sömnen kommer, den går inte att tvinga fram.

Kram

2009-08-25 @ 08:59:30
Postat av: linnéa

när du kommer hem igen så lovar jag att vi ska festa, vi får ta igen det här året då ;)

2009-08-25 @ 09:47:19
Postat av: linnéa

haha, ja jag är visst bara det? ;) men det e aldrig fel med framtidsplaner, eller?

2009-08-26 @ 16:53:46
Postat av: Anonym

uppdatera nu!!

2009-09-07 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0