Jaha nu sitter jag har igen da....

...framfor familjens dator, klockan e 00.24 och jag kan inte somna. Jag e inte ett dugg trott, sa for att orka jobba i morrn sa har jag tagit en somntablett men det tar ett tag innan den borjar varka dessvarre...

Anledningen e att jag har spenderat storre delen av dagen med att snacka med folk hemmifran, bla Julia och Bjorn. Julia kanske ska komma hit pa hostlovet! Jag blir jatteglad da jag tanker pa det!

Efter att jag hadet sett mina kusiners barn i skype i lordags sa kanner jag hur mkt jag missar nar jag e har. Alla har blivit sa stora!!! Och jag bara langtar tills jag kan komma hem och traffa alla igen! Da ska jag fan i mig aka runt och halsa pa alla! Och da forvantar jag mig att bli bjuden pa julfika! Hehehe :P (I mean it!;))

I helgen har jag faktist inte gjort ngt alls....bara slappat, snackat med folk ifran sverige, kollat film och lagat kyckling med bea-sas (yum)! Det har varigt underbart att ha en lugn helg for forsta gangen pa nastan 5 veckor! Hehehe, men det var jattekul att ha sa mkt folk har. Och nu sa kanns det verkligen ensamt att inte ha ngn att snacka med 24 h per dygn (typ)... Men men jag behover vara sjalv oxa for att orka med att jobba och ga upp tidigt pa morgonen. Sa allt gott e bra i sma portioner antar jag.

Men nu borjar det att snurra i huvudet, sa jag ska ta och dra mig till sangen innan jag dackar har vid datorn. Det vore pinsamt om min hostmum kom ner och sov mig sitta sovandes vid datorn i bara sovtrojan, hehe, sa det vill vi inte ska handa!

Sa god natt alla! Klockan e nu 00.37!

TATA! 


SHIT!!!!!!!!!!! Jag kom just pa att jag tog smartstillande innan jag tog somntabletten!!!!!!!!!! HELVETE! Jag vet inte om det var sa javla bra....for pa somntablettspaketet sa star det att man ABSOLUT inte ska blanda det med ett visst medel, och jag kan inte hitta paketet till minna smatrstillande!!!! Man far inte ens anvanda hudprodukter med det i....ska forsoka hitta det pa internet och se om jag kommer att do eller inte. The drug is called Motrin....men det ska vara ok, det innehaller inte Diphenhydramine som var farlig att blanda med eller hur det nu var, jag minns inte. Bra det! Usch, jag har varigt jatteforsiktig hittills men nu glomde jag det. Iiiinte bra, men ingen skada skedd. Saaa god natt (igen)!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Du är ALLTID välkommen till oss..! Lovar att duka upp julfika när du kommer!! =)

Kram Anna

2009-08-10 @ 08:52:01
Postat av: annik

Jag blir jätte glad om du kommer på julfika eller midda eller vad fan som hälst bara du kommer förbi det ser jag fram imot.många kramar faster

2009-08-10 @ 19:36:07
Postat av: Anna o Uffe

Hej. Du är hjärtligt välkommen här och hos Farmor med, det vet du!!!

2009-08-11 @ 13:58:51
Postat av: Hanna

Du är säkert välkommen till mina föräldrar också! haha

2009-08-12 @ 10:31:34
Postat av: Amelie

Det e klart du ska få julfika :) Du är jätte välkommen :) Kram

2009-08-12 @ 20:18:18
URL: http://familjenochjag.blogg.se/
Postat av: Morfar

Still a live.

Majl kommer

Puss och kram

Big M

2009-08-13 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0