Förtydling!

Tjoo!

När jag träffade min counsler så var det inte ens på tapeten att jag skulle byta familj, jag hade redan innan bestämt att jag vill snacka igenom allt med familjen och counslern innan jag byter. Så nu har jag gjort det och jag ska ge allt en andra chans så får vi se hur jag gör senare.

Min tandvärk är som sagt bara en visdomstand som håller på att växa ut, så det är inget att oroa sig för. Det blir nog bra om ett tag.

Och förkylningen ska jag bota med vitamin och järn tillskott, för jag kom på att det kan vara att jag har lågt järnvärde i mitt blod.

I helgen har jag för första gången på länge inte några spikade plane, det jag vet är att jag och Izzy ska promenera och åka till Oxford Valley. Men det är väl bra med softa helger oxå ;)

Annars pinnar väl allt på som vanligt, jag håller på att sätta världsrekord i att använda flest kleenex med lotion på kortast tid, hehe.  


Och jag fick hjälp av Hanna och Björn med att fixa ett nytt virusprogram (Hannas hjälp var inte så behjälplig, men tack ändå) TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR DET! :D Så nu ska datorn rensas från virus och skit! Äntligen!

Och nu har min kinamat apptit kommit tillbacka igen, så nu ska jag tjata på tjejerna om att gå till "Duck Sauce" och käka House LoMain med Porkdumplings. Yummy!

Tata!


Kommentarer
Postat av: Björn

Det var jag som hjälpte bäst, eller hur?! :D



Du måste börja läsa Skip Beat! Den är asrolig! har tjutskrattat massa gonger bara idag!! :D finns på mangafox :D

2009-03-06 @ 19:02:57
Postat av: Morfar

Bara en rad från Österlen.

Inget händer, allt är absolut nollpunkt.

Virus, det är väl sådant man botar med antibioktika.

Eller, är det kanske en öl eller ett glas vin som hjälper.

Fan vet,.

Det är inget kuuul.

Pusss och Kram

2009-03-07 @ 22:18:05
Postat av: mormor

Tyvärr! jag tror att jag leder kleenex förbrukningen. Hostar just nu uppbåde lungor och mage. Bra att bli lugnad med tanden. Nu är det bara

förkylningen kvar. Jag bokade resa till Tenerife i

söndags. Tar med mig Julia och Linnéa. Vi får sällskap av Gunnnel och hennes barnbarn Sara (12) och Elin (9). Det skall bli jättehärligt.

Slippa rusket här med snö och slask och ofarbara

vägar. Kram på dig gumman!

2009-03-09 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0