Tandvärk och lugna puckar

Jag hade mitt möte med Janet, min counsler, i onsdags (på starbucks). Vi pratade igenom allt och hon gav mig tips hur jag ska hantera problemet (med) Zach, och föreslog att jag skulle snacka igenom allt med Alison. För tydligen så vet hon inte om jag trivs eller inte....

Meeen när jag kom kom hem så gick jag raka vägen till Alison och snackade igenom en massa med henne. Det kändes ju ganska bra att få det ur vägen, MEN. När jag tog upp att jag jobbar för mkt vissa dagar (åtminstone 1 gång per dag) så sa hon att hennes andra aupairer som hon har haft innan jobbade mycket mer än vad jag har gjort så jag ska tydligen vara glad att jag inte jobbar så mkt. Och att hon sa så var ju inte så himla kul, eftersom att det var ett stort problem... Jag ville ju bara att hon skulle uppskatta det och vara tacksam för att jag gör ngt som jag egentligen inte får göra! Aja, jag hoppas att Janet snackar med henne också.

Men annars så har jag varigt i NYC, så nu har jag gått igenom hela Central Park FÖR ATT IZZY VILLE DET! Meeen jag ångrar mig inte, det var ganska kul och vi fick ju samtidigt lite motion :P


Och för nån dag sen så avfärgade jag håret....så nu är det orange....jag ska se om jag kan lägga upp en bild. *suck* alltid e det nått.


OCH om inte det vore nog så håller min visdomstand på att växa ut, det gör jätteont. OCH på det så är jag fortfarande jätteförkyld, men nu ska jag prova att käka vitamintillskott och se om det blir nå bättre.

Jaja, det var allt för denna gången. Tata!


Kommentarer
Postat av: mormor

Det verkar som du hamnat i en ond cirkel. Hoppas bara du kan ta dig ur. Det där med håret lät inte så kul eftersom jag just köpt färg för att ändra min hårfärg. Hoppas jag inte blir brandgul.

Nu hittar väl du snart jättebra i NYC. Men det finns

säkert många platser kvar att undersöka. Kul att du ser dig omkring också. Kommer du att stanna i "din familj" eller? Hur går det med din tandvärk om du måste söka hjälp har du då någon försäkring eller vad? Hoppas din förkylning går över snart så du kan skaffa dig nya friska krafter. Kram

2009-03-06 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0