Yo todos!

Tjenare!      

Idag sitter jag vid Izzys dator och skriver, vilket innebär att jag inte har det 3 sista bokstäverna i alfabetet. Meeen som det ordentliga människa jag är så kopierar jag in dem!

Idag när jag skulle jag skjutsa Logan till skolan så råkade jag klämma min arm i bilfönstret! Det gjorde djävligt ont! Jag försökte göra rent rutan från vatten när jag bestämde att jag ville nå längre ner, så jag tryckte upp rutan lite mer. Vilket föstås ledde till att jag klämde armen... inte mitt starkaste moment om man säger så.

Men nu vet ju ivf Logan att man inte ska leka med bilfönsterknappen! Hmm, men jag är väl inte jättenöjd över att det var på min bekostnad....

Och i går så när jag och Logan stod och väntade vi busstoppet så mådde jag helt plötsligt jätteilla, sååå jag öppnade bildörren för att spotta ut slemet i munnen. Men istället för att spotta ut det så kräks jag istället! Inte så himla kul kan jag säga... Och stackars Logan....han måste ju tro att han AuPair är jättekonstig...*suck*. Mitt på vägen också! Tur att ingen såg mig, tror jag...

MEN trots allt detta så håller jag på att bli frisk ifrån min förkylning! :) äntligen!!!!!!!

Men nu har jag inget nytt att medela!

Tata alla!



 

Kommentarer
Postat av: Izzy

Haha. Da blev jag forsta o kommentera idag da, lol!!

Din klant stackare :)

Din bedovning var ju att fa komma hit. Spendera en hel lunch med mig genom att dricka kaffe o kolla varan favvoshow Jerry Springer tillsammans. E ju det basta pa hela dan jue;))

2009-03-11 @ 20:00:05
Postat av: Anonym

Jag är allvarligt avundsjuk på dig som har så lätt för att spy, själv hade vi magsjukan på besök i helgen och jag kan säga att mer svår spytt får man leta efter, det var som och försöka få upp ett bowlingklot, svetten lackade, tårarna sprutade, kroppen skaka men ack så sjönt när man fick lägga sig ner och somna mellan värkarna 3st, sen långsamt tillfrisknande. Hoppas alla börjar friskna till snart, vi går ju iallafall mot ljusare tider.

Kram Marcus

ps kanske lite roliga bilder igen.

2009-03-11 @ 21:24:17
Postat av: Amelie

Du har ju inte lite otur du ;) Ta det lugnt och håll armarna innanför fönstret!!

2009-03-12 @ 09:34:48
URL: http://familjenochjag.blogg.se/
Postat av: pappa

Är huvet dumt får kroppen lida heter det !,Det verkar ju stämma eller???skämt o sido hoppas du slipper maginfluensa för det är inte skoj . Ha det så bra så hörs vi.

over and out

Pappa

2009-03-12 @ 12:01:19
Postat av: Kusinen

Den där händelsen med armen kan du INTE vara stolt över.. =)

Har det lugnat ner sig hemma nu då?

Håller med ovanstående inlägg... VAR ÄR BILDERNA??

KRAM ANNA

2009-03-12 @ 12:39:28
Postat av: Anonym

Det var ju lite klantigt det där med armen. Nu får du väl bli frisk snart. Jag tycker du har varit förkyld mest hela tiden. Kram mamma

2009-03-14 @ 16:47:51
Postat av: Morfar

Tråkigt med armen. Men jag förstår inte hur man kan

veva upp fönstret och samtidigt klämm sig.

Men det kanske har kommit elektriska fönsterhissar

även till USA. Fan kan tro det om man läser Wall

Street Journals artiklar om Amerikansk bilindustri.

Men, det kanske hände i en bil tillverkad i Europa.

Du är inte ensam om sjukdommar. Hela släkten verkar

vara sjuk på det ena eller andra viset.

Vojne vojen!!!

2009-03-15 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0