hello

Tja.

Idag

Favolåt just nu: Dead or alive - Bon Jovi, länk:  http://www.youtube.com/watch?v=k99h5aikc4g

Mood: Kreativ och frustrerad över att inte kunna utrycka kreativiteten.

Små irriterad över: Att jag inte kunde jogga, pga omständigheter.....

Jätteirriterad över: Dåliga vanor!

Bästa köp idag: Nya skoinlägg!!!

Sämsta inköp: Äcklig hamburgare vid poolen.

Gladast över: Hanna kommer på måndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur var dagen: Bra, slapp yngsta ungen som är på camp. YAY! Spenderade dagen vid poolen med de 2 älsta och Hannah and her kids. Vi badade och hade det skönt, simmade även ett par varv i poolen (finns många pooler bla en lap pool). Good day!


Helgen på Silver Bay:

Bäst: Var som semester!!! AS skönt.

Sämst: Att den tog slut. Uppsatserna (2) som man måste skriva, en om mig som aupair och en om ngt (vad som helst) som har att göra med USA på 5 sidor vardera. Och hemfärden.

Finast: ALLT!!!!! Det var underbart vackert där, finaste stället jag har varigt i i USA.

Fulast: Bilen vi åkte dit i, hade ingen A/C....Bläää

Bästa klassen: När vi gick på haiken och Ice-cream making.

Värsta klassen: Kite making, booooooring

Bäst med fritiden: Paddlade kanot med Emma på sjön.

Sämst med fritiden: För kort hann inte göra allt!

Vänner: Träffade massa nya människor från lite överallt, jättekul att se lite nytt folk!

Hur var helgen: Underbar!!! Önskar att den varade längre bara. Har lekt med tanken att komma tillbaka för mina sista studietimmar! Wonderful weekend!!!

Bilder:

Jag och Saija som vi åkte dit med.

Huset vi (Emma och jag) sov i


Elina och Saija som vi åkte med
Lake George med bergen i bakrunden




Kite making
lite av utsikten

Glass Klassen
Bild ifrån Haiken, vi besteg ett berg as jobbigt var det men såååå värt det när vi kom upp!
Jag och Saija (ifrån finland kommer hon ifall ngn undrar)
Gullig kyrka
Idrottshallen på området
Golfbilen de åkte runt i på området

Huvudbyggnaden, imponerande inte sant?
huvudbyggnaden + matsalen

Hemfärd
Avslutar helt random med en talva ifrån mitt rum!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej

Vill bara berätta att Anna och Maria fick en dotter igår (den 24/6) eftermidda 49 lång och vägde 3400. Hadet gott faster

2009-06-25 @ 17:11:41
Postat av: Morfar

Hej Hjärtat.

Fina bilder. Var i Roslagen och firade Midsommar.

Hälsade också på i Östernäs.

Hur firade du Midsommar. Ingen Amerikansk grej, eller hur?

Har fått tillökning. Fyra gäss har intagit hundgården. Kul som tusan. Börjar bli en riktig Konrad Lorentz.

Mejlar avhandlingen när den blir klar.

Axel hälsar.

Puss och Kram

2009-06-29 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0