HAHA! Genombrott!!!!

Idag var jag och Hannah ute och körde på okända vägar igen! Men vi körde INTE vilse!!! hehe
Hannah skulle fotografera sig hos en fotograf för en jobbansökan som hon ska skicka hem till Tyskland, så vi gjorde det och sen drog vi hem till henne och käkade lunch. Därefter så väntade jag på att pappa skulle logga in på Skype som vi hade gjort upp, meeen INTE DÅ! HÄR SKITER MAN TOTALT I ALLT MAN LOVAR! Jag förväntar mig ett förlåtmail INOM EN SNAR(!) FRAMTID! Bara så ni vet!

Mitt genombrott som hände idag när Mitch berättade att Logan tydligen pratar om mig i skolan hela tiden, like Johanna this and johanna that! Det gjorde mig väldigt glad att höra! Som bekräftelse att jag åtminståne gör ngt rätt!

Det är väldigt underligt vädet ute. Idag var det 15 grader varmt och regnigt ute, för två dagar sedan så var det 6 minus och snö... Very weird... Men men.

Nu ska jag dra till Wawa och dricka kaffe!

Adjö and byebye and Tata!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hade Skype installerat på datorn förut, ska kolla med pappa om det fortfarande fungerar. I så fall kan vi ju bestämma "skype-date" någon dag framöver. :)

2008-12-11 @ 11:02:40
Postat av: Gubben Staffan Volvo

Hallo Johanna !



Here is a short message from a fan of Yours !

I hope You have a good time " over there ", and also meets nice people outside of the family.



Fick bloggen av pappa idag fredag så jag måste bara skriva några rader.

Har Du fått egen bil ?

Måste man ju bara ha om man bor i staterna, eller hur !!!?

Hoppas att hälsan är o.k och hoppas också att Du inte saknar familjen hemma så mycket att Du längtar hem till Sverige nu när " Santa " snart kommer!

Ha det bra och en riktigt GOD JUL om vi inte hörs före!



Best whishes and a real good time



Staffan överst i baracken

2008-12-12 @ 14:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0