Trött

Jag är så himskans trött! Jag sov dåligt både i natt och natten innan. *suck*, hoppas att det är bättre i morrn....

Igår jobbade jag länge och på kvällen åkte jag och Hannah och träffde några andra tjejer på starbucks som vi fikade tillsammans med:)

Imorse käkade vi frukost tillsammans, Hannah skulle ha följt med men en av trillingarna är sjuk så hon fick stanna hemma, på ett ställe som heter Cosí. Det är en resturangskedja där det är lite billigare och de har jätte goda sallader (lite för mkt dressing bara).

Idag skulle jag  och Logan ha gått över till trillingarnas hus och bakat kakor med dom, men vi får se om de kan komma hit istället och lämna de sjuka trillngen hemma (jag tror att det är Anthony som är sjuk). Förhoppningsvis så kan de komma, annars så får Logan och jag hitta på ngt annat...gå ut eller ngt...

Pappa undade om bilen: Det är en Pilot jag sätter in en bild på den!!Detta är bilen du (pappa) undrade om, det är den jag kör!

Bilen!

Detta är huset jag bor i från vägen sett!

Huset från gräsmattan sett!
Alla måste ha ett basketball mål!
Insidan av huset!
Köket!
Sittingroom!
Källaren!

Så nu har ni en massa bilder på hur jag bor!

Tata,
Johanna

Kommentarer
Postat av: matilda

vilket jävlahus!

hoppas allt är bra med dig och att du sover gott sen



kram

2008-12-03 @ 02:46:09
Postat av: Kusinen

Hej där!

Är allt som du hade förväntat dig eller är det något som du önska hade varit på ett annat sätt??

KRAMAR

Anna

2008-12-03 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0