Förberedelser!

Tja

Nu är jag i full gång att packa och mentalt förbereda mig för mitt år på andra sidan Atlanten! I dessa förberedelser så ingår också att starta min blogg, vilket jag nu har gjort! Den finns för att jag inte ska behöva maila alla hela tiden, man kan läsa det jag skriver hör och om någon vill veta ngt mer så feel free to mail me!

Det jobbigaste förberedelsen tycker jag är att säga hej då till alla mina vänner. För då känns det verkligen hur trist det kommer att bli när jag inte kan vara med på alla fester och hänga med i vad som händer:(  Men jag får försöka ta det onda med det goda!

En annan jobbig (men roligare) sak är förstås att packa! Det är väldigt svårt att packa för alla årstider och bara få med saker som jag kommer att använda mycket.... Men som skrivet, det är en ganska kul förberedelse! :)


Jaja, just nu är det inte så mkt mer att skriva, jag ska föröka uppdatera min blogg varje vecka. Det är även uppskattat att lämna komentarer, så att jag vet att det inte är i onödan som att jag sitter och skriver detta!


Tata,

Johanna


Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra med en blogg Johanna! Jag förväntar mig regelbundna uppdateringar, så att jag vet vad du har för dig! :D Jag kommer vara en trogen läsare, jag lovar. ;)

2008-11-02 @ 12:38:00
Postat av: Anonym

Snart är du också del av något större!

2008-11-02 @ 12:40:55
Postat av: linnéa

detta kommer bli en blogga man måste följa :D

2008-11-02 @ 15:29:16
Postat av: Sofie

De kommer bli kul att läsa hur du har de i USA! Hoppas du får de kul som satan!:D

2008-11-02 @ 21:57:44
URL: http://www.metrobloggen.se/toffifi
Postat av: Ellen

Lycka till Johanna! Kommer definitivt kolla varje dag om du skriver något nytt. :D

2008-11-03 @ 10:35:17
Postat av: Mari hammarqvist

vad kul det var att läsa allt. Jag kommer att följa detta med spänning. Förresten kan du väl skicka hem mitt simkort så fort som möjligt, om det nu inte går att använda.

2008-11-11 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0