Yo!

(jaaa jag vet att jag anväder "yo" jätteofta, men det är ett så bra ord, jue!)

Jag är så glad, för nästa helg kommer Izzy. Hon ska sova här och så ska vi åka in till NYC tillsammans! Ska bli as skoj!

I onsdags så var jag oh Logan på playdate (kallas det när ungarna leker tillsammans) hos Hannah och trillingarna i fleeera timmar, as långsamt var det. Men anyhoo Hannah och jag satt och snackade då hon påpekade hur oerhört synliga mina påsar under ögonen var och hur sliten jag såg ut. Jääääääääättekul att höra (haha), men hon sa även att hon ser lika dan ut. Vilket iofs (i och för sig, betyder det till alla som undrade (mamma)) var sant. Sååå slutsatsen är att det är slitsamt att vara AuPair ibland. Så när jag kommer hem så kommer jag att se ut som ett spöke, så bli inte rädda då ni ser mig. LOL.HAHA.HEHE.

Jaja, jag ska snart åka till Pittsburg och härlsar på Izzy också, hennes hostparents ska betala flyget "för de ville vara snälla mot Izzy eftersom att de flyttar nu när vi hade blivigt så bra vänner". Så vem är jag att säga "nej" när de är så snälla.

Annars så är det väl inte så mkt som har hänt, jag är as trött hela tiden men det är väl ingen nyhet precis....

Såååå,
Tataaaa!

P.S
Jag kom på värsta kuliga grejen, för ett tag sen så hette Julia på msn: "Hej mina fans!". Gaaaaanska egotrippat, men rå kul tycker jag. Så jag ska kanske ta efter henne och börja skriva så, även jag. Hehehehe! Eller inte. Vem vet? Inte du. Vem vet inte jag vi vet ingenting nu vi vet inget idaaaaag! (man måååste bara säga så när man säger "vem vet").  Bye.

http://www.youtube.com/watch?v=uruqjpgaRjs

Kommentarer
Postat av: Izzy

Hahahaha, du e ju sa himla stord o rolig!! Hahahaha! Jaaa, langtar massa med:D! Mina top 3 som jag saknar e NYC, du o guaccemolen. LOL!!!!

2009-04-17 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0