Tandvärk and thunder!!! Wooooo

  • För att inleda, jag är så trött så jag knappt kan se tangetbordet. Sov inget igår eller förrgår, ÄVEN fast jag tog sleeping pills.....baaad.
  • Jag har även tandvärk så det smäller om det!
  • Idag när jag simmade i poolen så hann jag inte mer än 40 min innan vi blev uppjagade av åska och oväder (som det verkar vara här hela tiden....). Menmen jag e glad att jag han simma lite ivf.
  • Imorrn börjar jag kl 6 så jag måste gå upp 5.30 för att hinna åka till Mitch och ungarna i tid, HATAR att gå upp så tidigt! Bläääääää! Men men det är ju jobb, så det får man ju ta..men det känns inte så mkt bättre för det.

Det var allt!

TATA!

P.S
Sorry för allt klagade på sista tiden.
D.S


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, det är bara att glatt hoppa upp på morgonen. ;p Jag går upp kl. 5 när jag ska jobba, typ varje dag med andra ord. ;) hehe.

2009-08-13 @ 06:37:04
Postat av: Kusinen

Går oxå upp kl 5 varje morgon =)

2009-08-13 @ 12:54:44
Postat av: jossan

oj då synd om dig.. :)

snart ska jag oxå börja gå upp tidigt för skolan börjar ju på torsdag -.- så det är mer synd om mig! ha

2009-08-15 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0