LOL

HAHAHA!
Jag läste igenom  mitt förra inlägg, och herre gud så illa skrivet det var. Men jag får ta och skylla på den feber som jag hade.

Men ändå, det såg ut som meningar som en 3åring skulle kunna ha hittat på....så jag ber om ursäkt för det.

Jag har  nu igen åkt på en dunderförkylning, bara 3 dagar efter att jag blev frisk ifrån den förra förkylningnen..... Skit irriterande! Jag måste ha svagt immunförsvar eller nått. Alltid ska det vara något fel!

Jaja, nu har jag snackat med min counsler, och vi bestämde att vi ska träffas på Onsdag kl 11 på starbucks. Men nu när jag äntligen har fått tag i henne så har jag börjat ångra mig, jag tycker ju ändå om "mina" ungar väldigt mkt. Men jag vet att om jag inte tar chansen  nu att tala med henne så kommer jag att ångra mig för resten av året. Och jag vill inte leva med den ångern! Så jag ska ta upp alla saker som jag inte är nöjd med, jag har till och med skrivit en lapp med det jag vill ta upp så att jag inte glömmer ngt. Så nu är det bara att vänta till Onsdag och se vad hon säger!

Eftersom att jag har varigt sjuk hela vecka så har jag inte gjort ngt annat än att sova och jobba, så inga nyheter på den fronten. Men i helgen så ska jag avfärga mitt hår och Izzy och jag ska till NYC, vilket ska bli jättekul!

Men TATA for now!

Kommentarer
Postat av: pappa

Krya på dig Johanna ,Hoppas att det löser sig för dig med familjen .annars får du väl byta familj kram pappa

2009-02-26 @ 16:24:34
Postat av: emma

Tror att det kommer kännas bättre så fort du har pratat med henne, sen så behöver det ju inte leda till att du byter familj. Hon kanske har förslag på hur du kan förklara hur du känner eller så kanske hon helt enkelt kan tala med dom :) Det löser sig ska du se!!

2009-02-26 @ 21:56:55
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: marcus

Det verkade så bra, kanske man funderade lite ang förhållandena, när du skrev att de bodde typ i huset i omgångar, men vadå kanske något judiskt? förrästen, får judar skilja sig? ä, fan, Johanna det finns nåt bättre därute, och de kommer att bli j.... glada att du kommer. Vänd ryggen till och det kommer stå tusen åter eller vad man nu säger. Kram Marcus

2009-02-26 @ 22:17:15
Postat av: Maria

Jag vill också kunna säga "vi ska träffas på Starbucks"!!sjukt avis...haha, vad larvig jag e, men jag ÄLSKAR Starbucks..skulle nästan kunna bo där..

2009-02-27 @ 11:42:17
Postat av: Annika

Krya på dig tejen!

hoppas det blir ett bra möte och att ni kan reda upp saker och ting .Du ska ju inte gå och må dåligt i din familj då kan du väl lika gärna byta. Livet är för kort för att gå och bita ihop,. nej det ska vara gott att leva OCH DU SKA HA JÄVLIGT ROLIGT det är väl därför du är där. Tobbe och Lotta åcker ner nu den 7/3 så då har jag 3 st mycket betydelse fulla personer i USA, syn att ni inte hinner träffas. Må nu väl många kramar faster

2009-02-27 @ 18:21:42
Postat av: Anonym

Hej Johanna hoppas du har kryat på dig.

Du har lite otur med familjen . Allt har låtit bra, men du är en tuff tjej som vet vad du vill så det

kommer absolut att ordna sig på något vis.

Jag hoppas i alla fall att du kan stanna tiden ut

som tänkt dig. Livet over there verkar passa dig.

kram

2009-02-28 @ 16:41:16
Postat av: Anonym

Hej Johanna hoppas du har kryat på dig.

Du har lite otur med familjen . Allt har låtit bra, men du är en tuff tjej som vet vad du vill så det

kommer absolut att ordna sig på något vis.

Jag hoppas i alla fall att du kan stanna tiden ut

som tänkt dig. Livet over there verkar passa dig.

kram

mormor

2009-02-28 @ 16:43:40
Postat av: morm

2009-03-03 @ 12:46:13
Postat av: mormor

morm håller på och försöker och försöker med viss hjälp av sin son och det går fan så illa.

2009-03-03 @ 12:51:16
Postat av: Kusinen

Hallå...!

Dags att uppdatera nu.. Vill ju veta hur det går med allt...!

2009-03-05 @ 08:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0