Öhhhhhhhhhh

Guuuu, vad  ansträngande att uppdatera........

Jaja.

Jag har börjat spara pengar varje vecka. Det går ganska bra, även fast jag måste slösa mindre. *suck* Menmen, det ska nog ordna sig:)

Jag har lite problem med familjen, eller jag en av ungarna (eftersom att jag tar upp det här så kan ni ju bara tänka hur stort det är, speciellt när jag inte nämner så mkt. Och bara för jag skrev så här nu så betyder INTE det att jag VILL att en massa folk ska fråga en massa saker, de som behöver veta vet och de jag behöver snacka med pratar jag med!) Zach. Vi får se hur det blir. Om inte föräldrarna får bukt med honom så är det möjligt (ungen går oxå TYDLIGEN i terapi för ilska, hmmm det nämde de inte i anställnings intervjun...), jaja vi får se hur det blir.

Annars så ska Izzy och hennes hostfamilj flytta till Pittsburg om några veckor eller så. Det har jag vetat om jättelänge men inte idds att skriva, för då blir det mer verkligt. JAG VILL INTE, det kommer att bli jättetomt!!!!!!!!!!!!

I fredags så var ungarna lediga, men pappan tog ledigt från jobbet så jag var bara tvungen att jobba lite på morgonen, yay. Sen var jag lite med Emma i Newtown. Joggade och ferdagseftermiddagen spenderade jag med Izzy och vår fredagsguacamole (hur det nu stavas, jag orkar inte ta reda på det). På kvällen blev jag bjuden på hennes hostdads burgers, vilket är malens biff av finast kvalitet! ASGOTT!!!! Ni kan bara inte fatta, man behöver bara det färska brödet ostbit, krydda och burgern! Heaven!

På lördagen så var jag oxå med Izzy, tror jag. Jo just det, vi började på Wawa och sen Franklin mills mall. Jag köpte skor, sport top och cd på wallmart (pink's nya, inhandlade även en pyjamas....).Sen käkade vi på värra coola stället, som hade buffe med allt möjligt.

När vi kom hem så joggade jag innan jag åkte till Izzy och käkade himmelska ribbs och spelade pingis.

Söndagen var jag slö och låg länge i sängen, även fast jag vaknade vi 8. På eftermiddagen åkte jag till Izzy (igen) och käkade grillat, som vanligt urgott. Vi skulle ha gått en promenad, men hann ej. På kvällen åkte vi på bio, confession of a shoppaholic, den rekomenderas att se. I måndags var ungarna lediga och jag jobbade hela dagen. Idag började jag kl 6 jag hatar att börja så tidigt! Men i morrn så börjar jag vid 8 så det är ju ivf bra. Jaja.

Tata!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Jag finns här för dig gumman om du behöver/ vill prata av dig om precis vad som helst, det vet du :)

2009-02-17 @ 21:05:28
Postat av: Morfar

Ja,ja livet kan inte alltid vara så lätt.

Man måste akämpa lite. man blir med mellanrum

klart besviken.

Fråga mig?

Skulle åka till Brixental. Österike. Och åka skidor,

dricka Gluewine dansa Salza och göra några 360.

Shit happens. Blev sjuk. 8.000 kronor åt h-vete.

Hade varit roligare att köp några häftiga

" Go on kängor" Sela wie.

Puss och Kram

2009-02-17 @ 22:55:38
Postat av: Kusinen

Filmen verkar ju vara skriven för dig =)

Kämpa på med den ilskna ungen och försök att inte ta något personligt. Får du någonslags handledning via förmedlingen när det gäller den här typen av problem? Undrar en annan sak oxå... Hur många pyjamaser har du nu??? / Anna

2009-02-18 @ 08:48:26
Postat av: marcus

Raka bananer, not complekate things mitt råd ang barnet,fast jag tror redan att du kan bättre än föräldrarna. Förrästän går väl varenda amrikan i terapi, vad jag vet! annars så borde dem :)))Tråkigt med polarn, men det borde finnas fler folk i america med samma intressen som du, äta fika o handla :))) keep on the good mood. kram Dr.Marcus

2009-02-18 @ 21:46:07
Postat av: Amelie

Hoppas allt löser sig för dig! Shoppa på nu ;)

2009-02-19 @ 09:30:36
URL: http://familjenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0