Haha!

Hahahaha, alla verkar tro att vi äter hela tiden....

Men det gör jag typ inte, det är bara det att det är det man har tid med när man inte jobbar. Eller shoppa. Eller gå på bio. Speciellt i veckorna då det inte finns så mkt tid för annat. Och jag äter inte hela tiden, efter som att jag måste laga mat varje dag till ungarna så tröttnar jag lite på det och det är skönt att bara bli serverad mat. Jaja nog om det.

Om presidenten:


Min familj röstade på Obama och är demokrater rakt igenom. De allra flesta som bor längs kusterna röstar generellt alltid på demokraterna och de i mitten av landet på republikanerna. Jag så lite av när presidenten svors in på tv, men inte mycket. Vi har inte diskuterat det så mycket i dagarna, för föräldrarna har haft mkt att göra så vi har inte setts så mkt. Men för nån vecka sen så diskuterade jag och Alison allt detta (och lite till) och hon annser att kriget var onödigt, demokraterna bör regera och att stämma folk hit och dit oxå är dåligt(!).  

Och jag diskuterar detta med mina vänner lite då och då, men jag har inte hållit så stor koll på presidenten, för då måste man kolla på tv och det är tråkigt. Jaja, hoppas att någon blev nöjd med detta svar, annars: MAILA på [email protected]

Jag jobbar typ hela veckorna uppskattningsvis 8 h per dag och ledig i helgerna, så jag jobbar mer än vissa och mindre än andra. Det finns folk som jobbar MYCKET mindre.

Om ni nånsin ska till USA (jag är säker på att åtminstone Anna och Maria ska hit igen;)) så rekomenderar jag verkligen IHOP om man gillar pannkakor (fast de har annat oxå).

Morfar:
Det är klart att jag minns, det var ju jag som gjorde dem! Hehe

Aja, idag blev det ingen vinterfestival för min del, jag är för dålig. Och imorrn måste jag vara hemma med Sam (hon har nu halsfluss) så ingen i morrn heller... Aja, jag hoppas att jag är bättre tills på lördag så att jag och Izzy kan dra till New York! Det ska bli yber kul!!!

Nu ska jag kolla på Izzys video, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med om att 8 timmar om dagen är rätt mycket. Har du hand om ungar hela tiden eller är alla i skolan någon tid på dagen så att du hinner med annat? Jag var förresten storkund på IHOP när jag bodde i Denver. De hade blåbärspannkakor som var supergoda./moster

2009-01-23 @ 12:21:44
Postat av: Morfar

Hej hjärtat.

Ingen direkt kommentar.

Bara det att nu har jag hunddagis.

Det har kommi tva hundar till. Parson russel terrier.

Båda är döva. Så nu kör jag teckenspråk.

Jobbigt som tusan men också mycket roligt.

Får se hur det går.

Har inte familjen någon hund.

Jag trodde varenda Amerikan som bodde i hus hade

hund. Du saknar vbäl Potter be familjen skffa hund så hinner

du inte äta och shoppa så mycket. hehehe

2009-01-23 @ 19:28:50
Postat av: Annika

Jo nog tror jag att du jobbar och det ordentligt

ville bara retas med dig lite. Kul att läsa ditt inlägg om Obama,hoppas att det blir bättre på krigsfronten nu när krigshätsaren Buch är borta och att dom stänger ner montanabasen och ger dom anklagade en rättvis rättegång utan tortyr,oj nu blev det en lång utläggning av mina åsikter. Ikväll har vi varit och grattat din far och syster väldigt trevligt goda pajer och en otroligt god

beskvitårta. nej nu ska tant gå och sova så god natt och må väl vi hörs faster.

2009-01-24 @ 22:08:07
Postat av: Izzy

Kolla du videon?? Hahaha, vad tyckte du da??

2009-01-25 @ 05:41:39
Postat av: Kusinen

New york IGEN... Viss har det bara för bra.

Things to do in the big Apple:

Åka gul taxibil =)

Shoppa skor =)

och undvika KFC ;)Jätte äckligt

Försök att komma ner the lower west, china town, osv.. Mycket att se.

2009-01-27 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0