Tjooo!

Nu var det lääääääääääääääääääääänge sen som jag bloggade, jag ber om ursäkt om någon blev sur (sorry Linnéa)!

Men news for today is:

Hanna har nu åkt tillbaka till lilla sverige och bytts ut av Izzy, som ska stanna här i 10 dagar nu.

Hanna och jag hade det bra och det var jättekul att se henne igen!

Med olyckan och det så vet jag inte än med försäkringsbolaget, med det ordnar sig nog! Jag oroar mig inte, det lönar sig inte direkt. Allt blir som det blir!

Izzy och jag har inte hittat på så mkt, jag var till NYC i lördags (hon kom till mig i måndags) och träffade henne och hennes syrra och pojkvän. Vi käkade middag på del friscos, en riktigt fancy resturang mitt på manhattan. Izzy hade bokat bord låååångt i förväg! Maten var jättegod och dyr, men det var det verkligen värt. Och det var jättekul att träffa hennes familj som jag har hört så mkt om! ;P

Idag har det varigt jättetrist väder, så vi skulle ha gått på bio. Meeeen vi var inne på target i typ 2h så vi missade det..... Jag spelade synt och dreglade över Ipod touch medans Izzy provade kläder...... Men men det finns alltid en annan gång, hehe.

Förutom det så har jag mest jobbat hela tiden. Nu har pappan köpt sitt hus och flyttat in i det så ungarna ska börja vara på 2 ställen. ASjobbigt, menmen. Hans hus är fint och kommer att passa dem bra tror jag.

Men det märks att föräldrarna är mer stressade än vanligt, stämningen i huset är ganska pressad och alla har kort stubin.... Men det är bättre än var det skulle kunna vara så jag får ju vara glad för det ivf.

Och för att bota min insomnia så har jag införskaffat sömnpiller, som funkar ganska bra. Men jag får nog vara lite försiktig så att jag inte blir beroende, det vore inte kul....

By the way:

GRATTIS MAMMA OCH MOSTER ANNA PÅ FÖDELSEDAGARNA, I FÖRSKOTT OCH EFTERSKOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om nu morfar läser detta så hoppas jag att jag snart får ett svar på mitt mail som jag skickade för ett tag sedan! Jag väntar med spänning och kollar flera gånger om dagen, så håll mig inte på halster längre snälla! :)

Nu ska jag sova, jag e helt slut!

TATA!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: linnéa

jo jag har faktiskt undrat vart du har tagit vägen och kollat bloggen rätt ofta efter ett nytt inlägg me nu när det kom så är jag nöjd och glad igen =)

2009-07-24 @ 11:14:38
Postat av: mormor

Kul att du fick besök av Hanna. Jag har också kollat

bloggen ofta för att se om du skrivit något nytt.

Snart kan du väl NYC utan och innan så ofta som du är där. I går torsdag var jag på middag hos din mor

och far. Vi firade Annas födelsedag i efterskott.

Hon och Michael är där över helgen. Julia och Linnea har varit hos mig och fiskat men framförallt sovit. De fick 47 fiskar som nu ligger i bersdammen och dör i omgångar. Själv golfar jag och klipper gräs om vartannat. Vädret är regn och sol.

Många kramar från mormor

2009-07-24 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0