Sjuk!

Hej
Nu innan Hawaii så har jag blivit smällförkyld...förstås. Så jag skriver i feberyran, så ha överseende. Jag hoppas verkligen att jag blir bra innan måndag så att jag inte är sjuk under vår semester. Men det kommer nog att gå bra, för jag har varigt sjuk sen i tisdags kväll. Så det e lugna puckar!
Sandra ska komma i natt vid 12.30, så nu väntar jag på att Ilka ska komma och hämta upp mig så vi kan plocka upp sandra ifrån tåget.
Igår natt så var jag vaken nästan hela natten och hostade, inte bra inte bra. Men jag tog det lugnt hela dagen så jag kommer att klara mig under natten (va aupair så kännner äntandet...).
Aja, nu är jag färdig med aupair jobbet, och jag skulle inte kunna vara gladare. hehe. När jag tänker på familjens nya aupair så känner jag bara att jag tycker synd om henne, som har ett helt år framför sig. Usch! Så glad att det är över för mig, det har inte varigt jättehemskt och jag ångrar mig inte MEN jag skulle inte vilja göra om det direkt.
Aja nu snurrar det lite väl mkt,
TATA!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hejsan! Hoppas du kryar på dig och får tre underbara semesterveckor i värmen!! Ha det så bra. :)

2009-11-08 @ 11:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0