Slutet och början på något nytt.

Hej, nu var det riktigt länge sedan som jag satte mig för att blogga. Jag har försökt men jag har inte kommit på ngt att säga, det har inte funnits ork eller ord. Men nu känner jag att jag måste få lite distans till allt och då är bloggandet perfekt!

Julia och Linnéa åkte hem i förmiddags. Det var underbart att de kom, jag hade nog inte klarat min sista tid här utan att kracka ihop om de inte hade varigt här! Vi hade det bra tycker jag, det är alltid svårt att träffas efter så mkt tid ifrån varandra och alla förändras en hel massa, men jag tyckte att det gick jättebra ändå. :) Vi var i NYC 2 gånger, Philly en gång, shoppade jättemkt (eller gick en massa i affärer), såg new hope och newtown, gick på bio 2 gånger och åt förstås en hel del onyttig amerikanskmat. hehe.
Efter att de hade åkt så passade jag på att städa och tvätta allt, för på torsdag så är det min sista jobbdag och den nya au pairen kommer då så allt måste se tipptopp ut! Och eftersom att jag måste flytta ut ifrån huset till mitch hus på tisdag kväll så är det bara att ligga i med all städning och tvättning. Men det är inte mkt kvar nu, jag ska bara städa badrummet den sista gången jag använder det (vilket kommer bli måndag kväll eller tisdag förmiddag, vi får se) och tvätta de sängkläder som jag har nu. Men det kommer att gå på ett kick, all dammsugning (typ) är avklarad så jag ska bara köra en gång till av lite snabbt innan jag åker till Mitch på tisdag. Easy peasy!
Idag kl 18 hade jag mitt Goodbye Party hos mitch med mina vänner och familjen, det var jättetrevligt. Men nu efteråt så känner jag verkligen att jag kommer att sakna all mina vänner som jag har fått här! Lite sorgligt är det ändå, fast mest spännande och skönt att komma hem och få träffa alla igen och ta tag i allt som jag måste börja ta tag i (ska kanske inte bli det roligaste...).
Så nu är det strax slutet på ett liv och början på ett nytt! Adjö med AuPairen Johanna och Hello....jaa, vad? Ska bli spännande att ta reda på.
Men först så ska jag ha semester i 3 veckor på det underbara Hawaii! Ska bli uberskönt!
Men, Tata for now (nu ska jag kolla på min nya addiction: Design: Simon and Tomas!!! I love it!)!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Det ska bli kul att du kommer hem! Mio undrar vem du är! =)

Ha en sjukt skön semester! KRAM

2009-11-02 @ 08:59:10
Postat av: Sarah

Hoppas du får det bra på Hawaii! :)

Jag och Matilda åker utomlands om två veckor, inte bokat ännu, men det blir nog någon av Canarieöarna. Vi ska sola, bada och bara slappa i en vecka. :)

2009-11-02 @ 20:41:44
Postat av: Gunnel



Låter urhärligt med Hawaii! Hoppas du får det riktigt skönt och upplevelserikt där!Och välkommen hem sen till ett gråmulet Sverige. Fast för dig handlar det väl mest om att träffa alla igen och "datera upp dig". (Fattar inte att din USA-tid snart är över.)

Stor kram!

2009-11-03 @ 01:52:56
Postat av: Anonym

Tank att du snart kommer hem! Ha det da trevligt pa

Hawai och njut ordentligt. mormor

2009-11-03 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0