Det ända jag gör är och klagar på sömnbrist....hehe

Jaaa, eftersom att jag lovade Linnea att updatera mig blogg idag så bestämde jag mig för att göra en jätteansträngning och vara henne till lags.
Sooo, here you go my dear!
Veckan har mest gått förbi i en dimma pga för lite sömn (som vanligt). Men jag har kollat mkt på TV på webben, mestadels på TV3.se/play och på Arlanda-Stockholm. Vilket är ett jättebra program tycker jag! Sen har jag snackat med björn som drog till asien i torsdags för en sisådär 3 månader! Kul för honom, men trist för mig. Både han och Hanna kommer att vara utomlands när jag kommer hem, SO SAD!!!! :'( (om mamma läser detta: Hanna kommer att praktisera i London i 6 månader, börjar nu i okt tror jag).
Men men det finns massa andra folk som jag oxå har saknat och ser jättemkt fram emot att träffa. Så det så. Lol.
Vidare så har jag tränat, träffat Ilka och Tanja på Wawa... Och att inte förglömma så skulle jag ha lämnat tillbaka filmerna som jag lånade ifrån biblioteket, meeeeen det orkade jag inte förstås så det måste jag göra i morrn istället.... Ugh sååå laaat!
Och här kommer min stora plan för helgen in oxå! Hela helgen så tänker jag "spännande musik" (lol) kolla på filmer, springa och inte göra NÅGOT annat alls! HAHAHHAIn your face! Harhum, yeah.... precis. Ska alltså slappa och försöka att inte göra ngt.
Damn! I just kom på att jag ska ta Sam på bio på söndag eftermiddag....menmen det ska bli kul så det räknas inte, hehe. Vi ska se Fame, vilket ska bli jättekul jag har velat se den länge nu. :)
Så det var alla orden som jag kunde pressa ur mig för denna gången! Här kommer en random fanpicture på Gullan! Visst är han söt!?
Tjingeling och GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

17 dagar kvar johanna!!

2009-10-03 @ 18:40:07
Postat av: emma

Johanna!! nu undrar jag vad låten med seether heter som vi alltid lyssnade på :b

2009-10-04 @ 19:58:33
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: Anonym

2dagar kvar och fortfarande inte klar. Men det går

nog. Kul att du fortsätter att springa. Här har vi också ett löparess. Marcus springer och långt!!

Runt golfbanan. Själv exercerar jag mest på bridge-bordet men det går bra det med. Skriver när jag

kommer till spain. Ha det bra. kram



2009-10-05 @ 21:04:38
Postat av: emma

Thank you! ;) hur går allt där borta? hänger med lite smått i din blogg, men jag är inte så aktiv på datorn längre! nu är det inte långt kvar för dig :)

2009-10-06 @ 22:54:03
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: Morfar

Snart kommer du hem eller hur?

Hur blir det, vad skall du göra?

Du kommer säkert att se tillbaka på ett mycket spännande år.

Hur är din engelska eller kanske mer hur är din amerikanska. Verkar vettigt att läsa några poäng

när det fortfarande är lite fäskt.

Skåne har nu mött hösten eller hösten har mött Skåne

Vi hörs



2009-10-08 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0