Suck

Hallå!

Det var sååååååååå längesen jag uppdaterade så jag har nästan glömt hur man gör.... men jag ska försöka skriva lite ändå.

I veckan har jag träffat en massa nya aupairer (alla tyskar förstås) och vi har hängt på starbucks, shoppat och hängt hos mig och kollat film. När vi shoppade så köpte  jag en ny handväska, limegrön är den och ascool!

Min familj har äntligen skaffat en ny aupair, hon är oxå förstås ifrån tyskland och kommer den 5 november då jag slutar. De var sena med att börja kolla efter en ny, men nu är de klara. Och det gick fort!

Just nu mår jag skit illa, allt bara snurrar. Men det är för att jag inte orkade äta igår eller idag, får ta och göra ngt åt det senare.

Ska till Hawaii den 9 nov och kommer tillbaka den 27 nov, vilket då är min resetid här. Ska bli megakul!!!!! Jag åker med Sandra och vi ska till 3 öar: Oahu, Maui och the big island of Hawai'i!!!!! YAY! Längtar jättemkt!

Done! 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Nooo va fasiken är det med alla dessa tyskar (inget illa menat men jag tror du förstår haha)

Dom bara ramlar in en efter en..kunde du inte ge mig en svenne banan? ;)..kul med hawaii..:D

vi måste hitta på något snart..har du några planer för helgen?

2009-09-08 @ 21:34:20
Postat av: Amelie

Ät människa!!! Jag vill oxå till Hawaii...får jag krypa ner i din resväska ;)

2009-09-10 @ 21:39:09
URL: http://familjenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0