Trött, som vanligt!

Jaaa, tänk vad man hittar på för TV program! Nu kollar jag på Grannfejden på tv3.se, det är sjuktkul men ändå så blir jag förförad när jag ser hur hemskt småsinta vi människor kan vara. Men det är fortfarande kul, men på ett sätt som när man kollar på äckliga och chockerande saker. Illa illa. Hehe.

I veckan har jag mest jobbat, sprungit och varigt trött. OCH att inte glömma jag lånade alla sagan om ringen filmerna som jag nu har sett igen samt en bok som jag håller på att läsa. Asnice var det att se dem igen! Jag kommer ihåg första gången Hanna och jag såg sagan on de två tornen nere i hennes källare. Vi hade lånat den av Tina, vår gamla engelska lärare och det var jättedålig kvalitet på den för att hon hade köpt den i Tailand då hon var där. Och förstås som det två små nördar vi var (är...) så var vi snabba som attan med att låna den och se den INNAN den kom ut på bio. hehe. 

Jaja, nog om det. Planen för helgen är just nu att jag och Ilka ska träffas och gå promenad samt kolla filmer. Ska bli kul, men jag ska oxå försöka få in ett springpass oxå. Och rita lite ur en bok som Zach lånade på biblioteket till mig, jättegulligt. :)

Det var allt för mig, klart slut!
AND
Tata! 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, jag hade glömt bort två tornen-filmen! Nu kom jag att tänka på H20 också, med Tina!

2009-09-25 @ 12:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0