Grattis Annika!!!!!!

Först och främst vill jag bara säga "GRATTIS" till faster Annika och hoppas att 40 är lika bra som 49! ;)

I förrgår var jag hos frisören och klippte mig! Nu är håret jättekort!!! Not! Det blev jättefint, när jag kom därifrån så hade jag filmstjärnefrisyr! Jag ska lägga upp lite bilder, de är dåliga... menmen.

Här rullar allt på och jag försöker att dra ned på shoppandet, vilket vi får se hur det går...
Igår var vi (barnen, Mitch och jag) på christmas decoration show, typ... Det var jättehäftigt! Det var ljusslingor i olika färger formade till olika saker, och man åkte runt och kollade i ca en halv timme. De hade frihetsgudinnan, humty dumty, pepparkakshus, hela träd, illlution av en fisk som hoppade i vattnett, svanar, santa, reklam, tunnlar med ljusslingor och allt möjligt, allt med ljusslingor! Det var riktigt coolt, jag tyckte bäst om frihetsgudinnan!

Idag ska jag käka lunch med en svensk tjej och ikväll färga håret (mörkbrunt, hårfärgen var MKT billigare här en hemma!) med Hannah.

Jag när jag snackar med Jullan och Kossi!

Min nya frilla!Frillan igen;)Jag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer kusin^^

å vad häftigt det låter med ljusslingorna^^ och Frisyren blev snygg tycker jag också <3



PUSS SAKNAR DIG<3<3<3<3<3<3

2008-12-05 @ 21:17:44
Postat av: Annika

Tackar tacka! jag ska ha öppet hus här imorgon från kl 15.00 din mor och far kommer också. fina bilder på dig,kul att du verkar trivas och att det fungerar med din värd familj men det går ju inte att frångå man saknar dig Johanna Kramar faster

2008-12-05 @ 22:26:30
Postat av: Anita Hammarqvist

hej Jag är hemma hos dig och väntar på att vi skall

åka och fira Annika.Din frisyr ser bra ut. Kommer du

bra överens med din familj? Funkar det bra med barnen? lyder de dig? Jag skall skicka ett mail till

dig där jag berättar om min Spanientur. Ha det bra.

kram mormom



2008-12-06 @ 13:15:08
Postat av: Pappa

Nu börjar du se ut som en riktig Amrikanska tycker jag [inget fel med det]

Det shoppas o fikas väldigt mycket där verkar det som.

Huvud saken är att du har kul o trivs där

Kram pappa





2008-12-06 @ 14:33:32
Postat av: Pappa

Nu börjar du se ut som en riktig Amrikanska tycker jag [inget fel med det]

Det shoppas o fikas väldigt mycket där verkar det som.

Huvud saken är att du har kul o trivs där

Kram pappa





2008-12-06 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0