Hejsvejs!

Idag har jag och Hannah kört runt och kollat efter en fotograf som ska ta ett foto till hennes jobbansökan. Vi hittade inte honom, men när vi ringde till en annan som finns i Newtown berättade han att den personen tog 600 dollar för ett foto!!!! Vilket gjorde att Hannah var ganska glad att vi inte hittade honom;)!

Nu har vi precis kommit tillbaka from Oxford Valley Mall och Target, jag köpte en sport BH och träningsbyxor, nu är det harda bullar som gäller (jag är hos hannah och skriver sa bokstaven mellan z och ä finns inte)!

I morrn sa är det cluster meeting i Philadelpia, King of Prussia (vilket är ett gigantiskt mall) vi ska tydligen halla till pa ett hotell... Det är lunch buffe, dricka och efterrätter! Och sedan typ disco....hm...ja...kuuul....Well.

Hon som ska köra heter Amy och kommer ifran Canada och har en GPS!!!! Vilket smäller VÄLDIGT högt här! Sa vi är väldigt nöjda över att hon ska körav:).

När Hannah och jag körde omkring sa stannade vi och tog en massa bilder sa jag lägger upp nagra här!Jag med vacker tomteluva!Hannah and her jumping ;)Hannah on the log! Beautiful!Jag i min vanliga pose;)jagBuga alla!Hannah and I!Högra sidan är New Jersey och vänstra är Pennsylvania!när vi akte tillbaka sa var det en MASSA gäss!

Kommentarer
Postat av: mamma

kul med en massa bilder. Igår var vi hem till Annika och firade hennes 50 års dag. Det var mycket god mat och trevligt. Vi är många som läser din blogg varje dag. Ha det så gott. Mamma

2008-12-07 @ 09:19:49
Postat av: Annika

Fina bilder med tomteluva och allt. Igår var det fullt hus här hos mig ca 40 pers, fina presenter och blommor men nu är det hela över nu får man börja förbereda för jul sen kommer VÅREN fatta vår

bort med mörker, gråhet och allmänt elände.Må väl

kram faster

2008-12-07 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0