Jaha, då var julen för dörren igen då....

Jag började dagen som vanligt med att lämna Sam och Zach vid bussen och sedan köra Logan till skolan. Men vägen till skolan var kantad av träd som glittrade i silver! Det var minusgrader och is i alla träd och buskar, och på detta så låg solen! Det var sååå vackert jag försökte ta bilder, men eftersom att det var ifrån bilen så blev det inte så bra. Meeen jag lägger upp det i varje fall:
Det var MYCKET vackrare i verkligheten, kameran kunde inte fånga det i bilen...tyvärr:(

Efter det så åkte jag hem till Hannah, som packade inför sin semester med pojkvännen på Long Island. Vi käkade frulle hos henne och drog sedan till Wawa och drack kaffe (förstås ;)).  Vilket jag också tog bilder på:
Wawa kaffemugg!!!!!! och otvättat hår....hehe

Sen fick jag veta att den tjejen jag skulle ha varigt med på julafton inte kunde (hon skulle träffa en kompis från hennes land, brasilien), såååå nu vet jag inte vad jag ska göra på julafton. Käka janssons frestelse som jag ska göra i morrn och kolla TV kanske....FÖRUTOM att prata med mamma och pappa.......!!!!!!!!! Men men det ordnar sig alltid, förutom att alla jag känner ska eller är borta...

Men när jag skulle lägga Logan och Sam (Zach och Alison var på baseball träning) så var det det ett jävla liv på Logan, han insisterade på att Alison inte alls var med Zach och att hon var i huset, *suck*. Ibland HATAR jag ungen! Men men, när han väl kom i säng så somande han nästan direkt, så han var väl bara övertrött. Det är tur att han inte är sån ofta, nästan aldrig så man får ta det onda med det goda. :)

Igår kollade jag på "sunes sommar" på datorn. Den var jättekul denna gången med!

Aja, nu ska jag sova!

Tata!


Kommentarer
Postat av: Louise

God Jul och Gott Nytt År Johanna!!! Ha det bra därborta!

2008-12-23 @ 17:22:30
Postat av: Amelie

God jul!!!!!! Hoppas du hittar på nått skoj att göra

2008-12-24 @ 11:28:56
URL: http://minvardag.bloggsida.se
Postat av: Hanna

GOD JUL

2008-12-24 @ 13:07:11
Postat av: Annika

God fortsättning på julen! vi firade jul hos oss iår med Anna Maria Edmund August Amelie lucas och tre hundar din mor och josefin med farmor var hit en stund för att lämna en julklapp åt Anna och Maria. Anna var tomte hade mina glasögon på sig så hon kännde sig lite berusad men hon skötte det bra barna kännde inte igen henne. kram faster

2008-12-25 @ 12:17:22
Postat av: Annika

hej igen skulle bara säga fina bilder från centrel park. hadet

2008-12-25 @ 12:19:05
Postat av: Malin

Johanna, du vet inte hur avundsjuk jag blir när jag läser din blogg!xD Jag vill också vara au pair i USA. God jul och gott nytt år, KRAM!:)

2008-12-25 @ 18:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0