Snö igen....

Jaha, så snöade det igen! Det är inte bra för mig för då är det stor risk att skolan blir inställd och då får jag jobba mer....Vilket jag inte vill! Menmen...

Det har dessvärre inte hänt ngt intressant här förutom att jag har köpt Hanuukah presenter till allihopa här...och en bok till mig själv, hehe.

Igår var jag och Isabell inne i Newtown och handlade presentarna och promenerade runt lite. Vi fikade även på dunkin donats och skrattade (som alltid:)) nästan hela tiden!

Zach fyller år idag så jag ska göra svenska pannkakor till dem, som han bad om.

Det är sååå skönt att det är helg nu (eller ja i morrn) vecka har varigt lång och trist. Och jag har ingen motivation att skriva what so ever!

Såå vi får se om jag orkar skriva ngt senare.

Well,
Tata

Kommentarer
Postat av: zandra

och imorn blir det new york :D

2008-12-19 @ 20:04:19
URL: http://lifeintheus.blogg.se/
Postat av: Gunnel

Även om du inte gillar att det snöar för att du får mer jobb så blir jag avundsjuk på dig! Det är så regnigt och grått här hemma och har varit det länge (fast i förrår såg jag solen flera gånger faktiskt!) att jag bara längtar efter lite snö och att det blir kallare och ljusare.

Det var en fin liten stad som julmarknaden var i! Såg så pittoreskt ut, nästan som någon sorts sagovärld.

Apropå svenska pannkakor så har jag gjorde jag plättar till Henrik och Magnus i går och i dag bakade vi finska pinnar. Tyckte det var så mysigt och gott med kakkalaset hos er förra julaftonen att jag tänker fixa åtminstone sju sorters kakor i år. Har hunnit med fem hittills..

Göran sitter och ser på Volvooceanrace på datorn. Följer man det där du är nu? Eller är det mest vaxning av ben som gäller? Har aldrig gett mig på nå't så'nt. Du är modig du! Men annars skulle du väl inte befinna dig där du är nu heller. Och göra så mycket saker som du gör.

Ha det fortsatt bra och kul!

2008-12-20 @ 23:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0