Sömnlöst!

Hello!

Igår var jag till Wawa med Isabelle, och vi skrattade så mkt att mina käkmuskler nästan gjorde ont ;)

Igår åkte även Sara hem (den gamla AuPairen som hälsade på i helgen) och hon lämnade en massa käder som jag fick:D Vilket var kul, men det var trist att bara träffa henne så kort, för hon verkade vara en väldigt trevlig person. Menmen men kan inte få allt!

Idag kom jag på att Zach fyller år (åtta) på fredag och jag har varken köpt en present till honom ELLER hanuukah presentar till NÅGON i familjen....Opps :(
Så i morrn ska Isabelle och jag åka till Newtow och göra mina inköp till både födelsedag och Hanuukah! Men jag har ingen aning om vad jag skall köpa.... Men det finns säkert ngt kul, någonstans......hoppas jag.

Inatt så somnade jag inte förren vid 3 tiden, och gick upp vid halv 7! Hemskt! Jag är såååååå trött nub så det finns inte! Men men det är bara att ta sig samman och kämpa på!

Det  var väl allt för idag!

Så... Tata!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du dricker mindre kaffe kanske du sover bättre?

2008-12-17 @ 10:18:41
Postat av: marcus

Ett tips ang sömnproblem:

Börja läs bibeln när du skall sova

garanterar att det funkar.

2008-12-17 @ 11:14:49
Postat av: Anonym

Hahahahaha, gar ju inte o sluta skratta nar sanna saker hander jue, hahaha!!

2008-12-17 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0