Time time time! (Thats a country song as well;))

Jaaaa Im sorry that I havent been updating as much as I usally do....BUT it seems as Im running out of time (hehe) all the time! HAHAHAHA

Länk till låten Time time time: http://se.youtube.com/watch?v=ocMCRjWNiqA

Nää seriosly så har jag varit väldigt upptagen med att:

  • Shoppa (jeans IGEN *suck*)
  • Åka till en jävla fotograf (IGEN *stön*)
  • Åka till Oxford Valley Mall (IGEN, Jippi)
  • Vaxa benen (Oerhört painful, never again maybe)
  • Åka till Bethlehem.....TILL nån jävla julmarknad med dyra och trista grejor. Nämde jag att det tog TVÅ (2) TIMMAR! Jag hade fått veta att det tog EN (1) timme.....OCH jag hann inte äta ELLER dricka ngt innan, såååå jag var ganska cranky....!!!!!

Hmm, jag hade inte planerat att vi (Hannah och jag) skulle göra så här MYCKET, jag ville vara hemma denna helg och chilla. Men ICKE då! Vi har flängt runt hela tiden, så den ända tiden som jag har varit hemma är när jag skulle sova. Inte vad jag ville, men men jag har ju i varje fall inte tråkigt....

Now I gonna wright in English so Hannah can understand the painfulness!!!! Yesterday (saterday) night Hannah and I (mostly Hannah) decided that it would be a fun thing to wax our legs. Sooo we went to Giant (the grocery store we shop at) and bougth wax. When we got back we decided that I should go first, so we heated the wax and started. First of all it was VERY painful, but I could handle it and I could do it again WITH A PROFFESIONAL! Second of all The strips were not enough soooo we did one leg (badly, a lot of hair is still left) and HALF of the other.....

But! I think of it as a experience, so it is pretty okey. ;) Thanks Hannah for that! ;D hehe

Staden där julmarknaden var väldigt vacker (även fast julmarknaden kinda sög) så jag lägger upp några bilder på det och tortyren!
Tortyr instrument!Tortyr utförare! (the tortyr master)The tortued! Offret! She said (befallande) Jag säger bara: AJ!Ingången till julmarknaden...kostade btw BARA 8 dollar!Julgranar är det i varje fall gott om....Han sågade ut isskulpturer, coolt!Ooooold town, hehe!Vackert.Allt så väldigt gammalt ut och stan var urmysig, men lååångt bort...Man kan inte se det men jag lyckades ta bilden precis som ett gammalt par var bakom stensaken så att de inte syntes! Hehe, Me Rule! Alla städer måste ha häst och vagn ;)Cool pinne!De tyska tjejerna jag åkte med!

Det blev mååånga bilder denna gången, men jag hoppas att det är till belåtelse (som de säger överallt här...)

Tata och ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anna (moster)

Det är jättekul med mycket bilder tycker jag. Det ser väldigt idylliskt ut. (Och gulligt julpyntat!)

2008-12-15 @ 10:52:25
Postat av: Annika

Ja du vaxa bena gör man bara en gång och aldrig mer, fy fan så ont det gör ta hyveln istället men ta det lite försiktigt jag fick med hud och kött har ett snyggt ärr kvar men det gjorde inte hälften så ont som att vaxa. Annars verkar du ha stressiga dagar med jens köp fika och kompisar. Kul att du lägger ut mycke bilder,här hemma går allt sin gilla gång jobb städning och så den där jäkla julen nej vad är det för fel på sommar.

Vi höres tjejen må väl och var rädd om dig kram faster.

2008-12-15 @ 16:32:09
Postat av: Sarah

Trevligt att få se lite bilder. :)

Fan vad pigg och glad du ser ut på den första bilden på dig. ;P Hehe.

2008-12-15 @ 17:36:00
Postat av: linnea

ok, sån bråska är det inte men vi kan ju börja tänka på det iaf =) kram

2008-12-15 @ 21:21:40
Postat av: marcus

Tja! skulle bara säga att den enda erfarenheten jag har om vaxning, har jag från karatekid.

Wax on Wax of. Kram Marcus : )

2008-12-16 @ 12:50:07
Postat av: Hanna

Förrädare. Du skulle aldrig vaxa benen om jag sa åt dig att göra det!

2008-12-16 @ 15:12:53
Postat av: Julia<3

heej gud vad kul jag längtar att åka och hälsa på dej<3333 men vad coolt att se å uppleva en såndär marknad. så du vaxade benen gjorde de inte ont?? iaf suppen är tjock:P när vickan red han så sparcka han av hon:( (du borde komma hem å rida han:P)

puss på lilla svengelska johannan<33333



2008-12-16 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0