Ybertråkigt!

Halloj!
Jag ska börja berätta om min jul: för att sammanfatta den, JÄTTETRÅKIG! Jag satt hemma själv hela julafton och gjorde ingenting utom att läsa och kolla TV.....Juldagen var den samma, familjen var borta så jag var själv hemma. jag satt i pyjamas hela dagen och väntade på när Isabelle skulle bil ledig, hon firade jul med hennes familj (alla mina andra vänner var borta under hela julen), när hon blev ledig så åkte vi till Newtow och fikade på Dunkin n Donauts. Det var skönt att träffa någon annan igen, efter all ensamhet.

Igår så jobbade jag hela dagen, var jättejobbigt men kul att få ngt att göra.

Så igår kväll när jag skulle åka och fylla upp olja (det var typ -40% kvar....not good) i New Jersey. Allt gick bra med att fylla upp och så, meeen när jag kollade på lampan så var det -50% kvar!!!!!!!!!!! Vilket är lita oroande så jag sa att de skulle behöva lämna in bilen och kolla var problemet ligger. Men men.

Idag vaknade jag sent och snackade med pappa och Mikael innan jag blev hämtad av Janara, vi åkte och käkade lunch/middag på ett taco ställe i New Hope. Det var jättekul att träffa henne igen! Vi satt och snackade och käkade lääänge:)

Och nu har Hannah kommigt hem så vi ska ev träffas i kväll, och hennes pojkvän är också är och besöker henne. Ska bli kul att träffa honom, hon har sagt mkt om honom.

By the way, så håller jag på att se alla sällskapsresefilmerna! De är jätteroliga fortfarande! Och min favvo är Snowroller!

Nu har jag en utmaning till alla ni som kommenterar! Skriv i en kommentar vilken Sällskapsresefilm samt scen i filmen som ni tycker bäst om, och skicka kommentaren till min blogg!

Jag väntar med spänning på allas kommentarer!

Tata,
Johanna!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

L-WORD =)

Behöver jag säga mer.. Är lite avundsjuk på dig som kan se season 6...!

2008-12-28 @ 16:32:01
Postat av: Annika

Svårt att plocka ut någon specifik det finns ju så jäkla mycke bra scener och repliker i alla dessa filmer, mycket man kan använda sig av i det vardagliga för alltid retar det någon om man slänger ur sig en väl sittande replik. ha det gott kram faster

2008-12-29 @ 13:59:21
Postat av: pappa

När Tor Isedal tar utombordaren för att blanda glass med

2008-12-30 @ 07:50:06
Postat av: Amelie

Hejsan! Oj svår utmaning...jag tror det blir snowroller och scenen med att hedlund har taskig tajming :)

Jo jag har bytt blogg; www.familjenochjag.blogg.se

Ha det bra och gott nytt år. Kram Amelie

2008-12-30 @ 13:01:58
URL: http://familjenochjag.blogg.se/
Postat av: marcus

Helt klart snowroller, sketchen när dem sitter på resturang typ bara stig och flickvän och det är nån

som spelar musik ev gnider på fiol, när han slutar

hörs applåder nästa klipp visar det sig att stig försöker få ut ketchup genom att slå på flaskan.

oslagbart skrattar varige gång. soliga hälsningar från sverige.

2009-01-02 @ 17:39:26
Postat av: Anonym

jag är inte en erfaren sällskapsresare... kommer iaf inte ihåg så mycket av dom och absolut inte vad dom heter... men jag älskar trädkramar scenen i vilken film det nu är av dom! :P

2009-01-03 @ 17:58:35
Postat av: Björn

jag är inte en erfaren sällskapsresare... kommer iaf inte ihåg så mycket av dom och absolut inte vad dom heter... men jag älskar trädkramar scenen i vilken film det nu är av dom! :P

2009-01-03 @ 17:59:23
Postat av: Izzy

Hahahaha, gillar bade Kanarieoarna o Snowroller. Snowroller nar pappan ligger pa sjukhus o frugan fragar varfor o barnen svarar att pappa snacka med tyskarna om att de inte ska vara sa katiga nar de forlorat 2 varldskrig!! Hahaha!!

Kanarieoarna nar de har morgongyma o de 2 fyllysarna, de e ju roliga hela tiden!!

2009-01-05 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0