Annorlunda!

En sak som jag har lagt märke till här att alla trucks eller lastbilar verkligen ser annourlunda ut mot skandinaviska lastbilar! Jag har inte sätt en ända truck som ser ut som en skandinavisk lastbil, det kanske inte finns sånna här... Vad vet jag? Här är i varje fall en bild på hur The Trucks looks like:
Och om någon vet ngt om detta ämnet (!) maila mig gärna, jag har blivigt besatt av det!

Truck, ser inte ut som en europeisk lastbil!

What ever!
Skön dag, Meegan kom och hälsade på (barnens AuPair, innan mig och innan Sara som var innan mig) hon gav mig lite tips på billiga bussar och tåg:)
Jag käkade pizza ute med Hannah, och där efter köpte vi kaffe på Wawa (jag stavade Wowo innan, men det var fel), vi hade det jättetrevligt!

I morgon så ska jag ut och käka med ett annat gäng AuPairer, det ska bli kul!

Ajaj,
Tata,
Johanna

Kommentarer
Postat av: pappa

det finns lite europeiska lastbilar där men mestadels är det inhemska pga dom är myckek billigare ca halva priset

2008-11-21 @ 06:28:30
Postat av: Sarah

Haha, så där ser ju faktiskt typ alla lastbilar ut i amerikanska filmer. ;p Det är så i verkligheten också alltså. Hehe. XD

2008-11-21 @ 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0