Bra dag!

Idag har det varigt en bra dag, allt har plingat på som...ja en dörrklocka... eller...Äh...ja, i varje fall. Efter att alla barn kommit iväg till skolan så åkte Hannah och jag in till New Hope (jag körde, vi åkte inte vilse denna gången) och handlade lite och drack kaffe. Kaffet köpte vi på ett ställe som heter Wowo (tror jag), det roliga med detta stället är att: 1, kaffet är billigt. 2, man får blanda till sitt egna kaffe, och det finns MASSOR av olika kaffe smaker och mjölk smaker och annat skoj. 3, det är jättegott. 4, tydligen ska de ha jättegoda mackor. 5, det är billigt. 6, det är enkelt.

Så ja, detta är mitt nya favorit ställe och tydligen så finns det bara i Pensylvannia, Delawere och New Jersey. Haha! Lucky me!!

Och resten av dagen bara rusade förbi. Nu på kvällen var jag helt ensam med barnen och fixade allt och de gick väldigt smidigt, så när Mitch kom hem vart han väldigt glad för det.

Så ja för att sammanfatta dagen: Bra dag!

Tjingeling, eller som vissa säger: Tata!

Och by the way, här är bilder på mitt sovrum och badrum!


Toa, Dusch och ja ett (amerikanskt) badrum
Big nice bed!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad duktig du är. ;) Du ser ju ut att bo väldigt fint också! :D

2008-11-20 @ 08:36:20
Postat av: pappa

har du inga foton på huset o familjen ?? skulle va kul att se.det verkar vara ett fint hus att döma av bilderna som du lagt in på badrummet o sovrummet

pappa

2008-11-20 @ 14:54:24
Postat av: mari

Du verkar ha det bra over there. Jag har varit sjuk i en vecka men börjar nu att repa mig. Är du frisk nu? Kramar mamma

2008-11-20 @ 15:50:50
Postat av: matilda

vår duktiga johanna :) å fin fint bor du med.

2008-11-20 @ 16:15:55
Postat av: Amelie

Jäklar va fint du bor :)

2008-11-21 @ 00:56:22
URL: http://minvardag.bloggsida.se
Postat av: Zandra (fran orientaion)

det sag ju inte helt daligt ut! har du bilddagboken? for jag har,dar heter jag : zandri



Sa om du har kan du ju lagga till mig som van kanske?!

2008-11-21 @ 02:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0