Contact!

HAHA!!! I've finally made contact with other AuPairs!

Ja nu när jag äntligen har börjat blivit lite varm i kläderna så har jag börjat se mig omkring efter potensiella vänner. Det går ganska bra, jag håller på att bestäma tid och plats med tre olika personer som jag har mailat, eller faktist fyra...en tjej ifrån Canada ringde idag! Och jag har skickat iväg mail till två tjejer som jag träffade på orientation, Sandra (Boden) och Anna (Nya Zeland). Sandra och jag håller på att bestäma träff i New York och jag ska försöka dra med Anna:) Jag vill åka om ca en månad då alla juldekorationer är framme! Vi får se hur det blir.

Så nu vet ni att jag inte är helt ensam. Hehe.

Och nästa Torsdag är det Thanksgiving, och då ska Alison (mamman), jag, Samantha (dottern 10), Zach (son 7) och Logan (son 5) åka till Alisons föräldrar och fira Thanksgiving med dem och några andra släktingar till dem. Det ska bli väldigt spännande att se och uppleva!


Idag kom Alisons föräldrar upp ifrån Florida (de har ett hus i New Jersey) och bjöd oss alla på china resturang!

Om någon har glömt eller missat min mail adress för vidare frågor eller enbart social kommunikation så kommer den här: [email protected]

Over and out! 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

nya vänner, juldekorationer och Thanksgiving med hela familjen, låter som om du har det fullt upp med roliga aktiviteter =) Och inte trodde vi väl att du skulle få några större problem att hitta vänner? =)



puss o kram på dig

2008-11-18 @ 11:15:05
Postat av: LN

Vad kul du verkar ha det Johanna! Blir så jätte avundsjuk när man själv sitter vid skolbänken..

längtar tills nästa inlägg!

kramar

2008-11-18 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0