Framme!

Hello alla!
Nu e jag framme och har sovigt en natt (men jag e fortfarannde trott). Vi ska ha moten hela dagarna men jag har lyckats att klamma in ett blogginlagg (aven  fast jag var tvungen att ga till ett bibliotek for att gora det allt for er kara lasare!) :) Efter att jag har gjort detta sa ska jag och 3 andra tejer som jag har traffat har ga till starbucks och dricka kaffe!

Vi bor 3 st i varje rum och i mitt rum bor jag, en fransyska (Sonia) och en colombian (Diana). De e jattetrevliga. Pa planet hit vart  jag van med en tjej, Sandra, fran Boden. Hon ska till Washington D.C efter orientation, sa vi har bestamt att vi ska aka in till New York tillsammans nagra ganger:)

Jaja nu kallar Starbucks, see you all!

P.S
om det e ngt mer ni vill veta sa feel free to ask!

Kommentarer
Postat av: Ola

Kul att läsa om dina äventyr!Förresten kan du väl skicka tillbaka sim kortet om det inte funkar:P

2008-11-12 @ 06:16:30
URL: http://johannaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0