Hola!

Idag följde jag med Zach, Logan och Mitch på soccer game (zach spelade) vårat lag vann! YaY! ;) Därefter körde Alison och jag till New Hope och handlade lite, och jag passade på att köra. Sen körde jag till The Mall(!) där vi mötte barnen och Mitch där de handlade en present till en av Samanthas kompisar som snart fyller år. Efter det åkte vi till en biograf och såg Madagaskar 2. Och efter DET åkte vi till Chilis , som är en resturang som serverar mkt goda baby spare ribbs, och käkade middag.

Nu när jag har skrivit vad som har hänt så ska jag bara skriva några medelanden:

Till Anna och Maria:
Jag lovar att jag ska gå till Manhattan Mall någon gång;)


Till Morfar:
Vad bra att du klurade ut det! Det är bra att spisen funkar, men du blir tvungen att försöka göra dina egna pajer under 13 månader!  :)

Till alla UNDERBARA människor som lämnar komnentarer:
TACK!!!! Om ni inte lämnar några kommentarer så skulle jag inte fortsätta blogga!

Tjingeling för denna gången!

P.S
Jag tror att min förkyldning börjar bli bättre!
 


Kommentarer
Postat av: pappa

skriv vilka tider du brukar sitta vid datorn så vi kan prata lite

2008-11-17 @ 07:34:01
Postat av: Mari

hej Johanna jag kollar nu datorn varje dag för att se om du skrivit något nytt. kramar mamma

2008-11-17 @ 09:42:01
Postat av: pappa

du kan väl skriva vilka tider du sitter vid datorn ungefär så vi kan prata på nätet

pappa

2008-11-17 @ 09:54:10
Postat av: Anonym

allt låter jätte bra för dig! ja blir så glad ;):P:D

och jag har nästan börjat planera vilka utmaningar jag ska göra först i "uppdraget", klippa en helt ny frisyr blir en av dom första, och så ska jag se till att skaffa skype snart! :D

2008-11-17 @ 10:52:52
Postat av: Faster Annika

Hej!

Kul att läsa din blogg och hoppas du får ett bra år i usa, lycka till med bilkörningen skulle tro att det skiljer sig från att ratta här hemma. Ha det så bra så hörs vi kram från faster.

2008-11-17 @ 15:29:09
Postat av: Axel

hej hur är det har spelat lite wow på sistone men är fortfarande roligt. jag saknar dig väldigt mycket och jag har inte ridit(för kallt) kram Axel hälsar också från pappa

2008-12-08 @ 18:10:31
Postat av: Axel

har du fått skype än för det har jag också =) längtar kram axel

2008-12-08 @ 18:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0