Hullo!

Nu är det den tredje dagen som jag har varigt i USA! Många av de andra Au Pairerna är på turen till New York, men jag bestämde mig för att uppleva alla de sakerna som de ser vid ett senare tillfälle, och i ett behagligare tempo.


Idag har det faktist varit en VÄLDIGT trist dag, det amerikanska röda korset kom och snackade om säkerhet och hur man gör i en nödsituation..... skit boring!

En bra sak är i varje fall att jag fick internet att funka på hotellet med min dator! YAY! ;) Så nu kan jag göra allt möjligt kul! hehe

En annan rolig sak, eller kanske gullig, är att min värdfamilj och barnen bakade kakor som de skickade till hotellet som jag fick igår! Det gjorde att jag kände mig väldigt välkommen!

Aja inget mer att rapportera för tillfället! I morrn kväll åker jag till Philadelphia och familjen, mkt spännande!

Byebye,
Johanna 

Kommentarer
Postat av: HANNA

Jaa, det är väl bra att du hinner spela ditt spel lite innan du kommer till familjen och får fullt upp.. Jag tycker f.ö att du ska baka kakor och skicka till mig!

2008-11-13 @ 09:59:27
Postat av: Sarah

Vad gulligt med kakorna. :) Hoppas de är lika trevligt när du kommer dit! :D Jag väntar med spänning på uppdatering. Hehe.

2008-11-13 @ 10:40:19
Postat av: Mari

Hej johanna vad roligt at höra ifrån dig. Jag kollar varje dag om det har kommit in något nytt. Om inte sim-kortat fungerar kan du väl skicka hem det så fort som möjligt. Kramar mamma

2008-11-13 @ 12:36:52
Postat av: Mari

Kul att läsa om dina upplevelser i Amerika Hoppas du kommer att tycka om familjen du skall bo hos

Pappa

2008-11-13 @ 21:40:19
Postat av: matilda

fan va kul för dig! åka till USA och allt, är lite avis... :P hoppas du kryar på dig, längtar efter fler spännande inlägg :D

Kramar!

2008-11-17 @ 10:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0