Oh My God!!!

Tjolahopp!
Idag lämnade jag och Alison Logan i skolan och därefter hade jag 2,5 h ledigt. Sen kom Logan hem och jag fixade lunch till oss. Där efter gick vi till Logans vänner, trillingarna, för att ha playdate. De har en ny aupair, Hannah från tyskland, och vi bestämde att åka till ett mall senare på kvällen.

Så kl 8 gick jag över till henne och så åkte vi utan några större problem till the mall (affärerna stänger vid 22.00) jag köpte en bok, almanacka, strumpor och pyjamas :)

Nu kommer vi till the Oh My God part: när vi skulle hem så körde vi först (Hannah körde) lite fel, och när vi hade vänt för att komma tillbaka till samma ställe så blev vi stannade av polisen! Men det var bara att hon hade glömt att sätta på lyset, så det var inte mer än att hon satte på det!

Där efter körde vi vilse gång på gång, tillslut var vi tvugna att ringa hennes värdpappa, Vito, så han fick guida och per telefon hem! Nu tillslut är vi hemma! Det har varigt en pers och klockan här är nu omkring 12 på natten!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, spännande med lite äventyr. ;)

2008-11-19 @ 08:57:51
Postat av: Anna

Vad bra att allt ordnade sig till slut, men att bli stoppad av polisen efter mindre än en vecka på plats måste ju ändå vara något slags rekord!

2008-11-19 @ 09:14:37
Postat av: Kusinen

Snuthäng efter en vecka... Det är respekt..!

Försök att hålla dig på rätt sida om lagen även i fortsättningen..!

Och OM du får tråkigt får du gärna skicka ett par skor från "steve & berry" över atlanten ler

KRAMAR Anna

2008-11-19 @ 09:23:25
Postat av: Hanna

Herregud, en till pyjamas..

2008-11-19 @ 14:29:08
Postat av: Frida

Heeeej Johanna, vad kul att se att du ar AuPair! :D Hoppas du far det jattebra under ditt ar! Jag ar just nu i London och pluggar lite engelska, men ska nu efter ca 2 manader har aka hem :(



Ha det sa bra! Puss och kram /Frida

2008-11-19 @ 18:36:31
URL: http://fritchi.blogg.se/
Postat av: mari

oj oj oj. Jag kan tänka mig hur du hoppade och for i bilen under färden. Skönt att ni kom hem hel-

skinnade. Ni kanske ska investera i en navigator.

kramar mamma

2008-11-19 @ 19:16:56
Postat av: jossan

kallar familjen dig för nanny eller Johanna?? :P

2008-12-03 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0