Oxford Valley Mall!

I går hade jag en lugn dag, jobbade bara en timme på morgnen och lite på natten. Dagen ägnade jag åt att handla saker på en affär som heter five and below. Där alla saker kostar under 5 dollar!!! Så jag handlade för 33 dollar (!) lite mkt kanske, men det var så mkt roliga och bra saker!

Sen åkte jag till the Farmers Market, som är ett ställe där amish säljer sina produkter och det är öppet på torsdag, fredag och lördag (tror jag). Där käkade jag lite lunch och köpte chai te. Sen åkte jag till starbucks och köpte vanilla frappuccino, gott men caramel is better! ;)

Där efter åkte jag tillbaka och tränade lite, duschade, kollade TV och käkade middag.

Sen kom Mitch och ungarna hem och Mitch åkte iväg så jag nattade dem, och satt sedan med Hannah (hon hade köpt Wawa kaffe) och snackade i några timmar. Hon gick vid 22.30 och vis 23.00 ringde hon mig för att hon inte kunde somna p.g.a kaffet, så då snackade vi i ytterligare 20 min.

Mitch kom tillbaka vid 00.30 och då kunde jag gå och lägga mig tillslut.

Idag har jag snackat med alla hemma på förmiddagen. Därefter åkte jag, Hannah och Janara till Oxford Valley Mall och strosade runt ett tag. När vi skulle käka lunch så tog jag sallad och råkade ta en alldeles för stor dricka...home made lemonade:) Jättegod men MYCKET!


När vi kom hem käkade jag middag, snackade med Hanna (i sverige, även refererad till som: min Hanna) och nu strax ska Hannah (från tyskland) och jag dra till Newtown och fika lite. INTE på Wawa men på Dunkin and Donuts!

Tjingeling!
 


Kommentarer
Postat av: Mari Hammarqvist

hej johanna du kan gå in på hitta.se och få fram adresserna som du behöver. kram mamma.

2008-11-30 @ 18:35:45
Postat av: Amelie

Du verkar ha det hur bra som helst där borta :)

2008-11-30 @ 22:30:53
URL: http://minvardag.bloggsida.se
Postat av: Gunnel

Hej Johanna!

Är ute hos Göran på Rådmansö och då visade han mig din blogg. Vad roligt att se alla bilder och att läsa hur du har det!! Verkar som du har funnit dig väl tillrätta och har det bra vilket glädjer mig.

Här är det grått och trist ute men annars allt väl. I kväll kommer Marie och Ola upp på tårta för Göran fyller år.

Det är första gången som jag kollar någons blogg så jag vet inte riktigt hur de fungerar med kommentarer och sån't är bara van vid e-post. Men vill bara skicka en BAMSEKRAM till dig!

/Gunnel

2008-12-04 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0