Yuho!

Tja idag sov jag ut, yberskönt! Sen snackade jag med en tjej som heter Janara och är från brazilien (hon är även ifrån en annan organisation, educare I think) om att åka till the mall. Vi bestämde oss för att åka till Franklin Mills Mall, som äe ca 30 min härifrån, och vi skulle täffas hos henne, för att hon bor mellan där och där jag bor. Efter som att jag aldrig hade varigt varken hos Janara eller i franklin mills så var vi tvunga att hitta vägbeskrivning, vilket man gör lättast på mapquest.com.

Så jag kom till henne och sen åkte vi tillsammans till franklin mills, vi hittade dit ganska bra och när vi kom fram så började vi på en affär som heter: JCpenney outlet (detta mall består till största delen av en massa outlets!) där köpte jag ett par jeans för 19 dollar, eftersom att det ÄNDA paret jag tog med mig hade jag sönder i går kväll!!!!! Så man kan säga att jag var i stort behov av VARMA byxor.

Därefter så var vi jättehungriga (jag hade inte ätit på hela dagen, och klockan var typ 1-2) så vi käkade wraps inne i en annan del av the mall. Sen efter som att vi satt så nära Saks outlet så gick vi in där och då köpte jag ett par jeans till för 39.99 dollar och två par jättesköna sockor för 6 dollar. Ganska billigt om jag får säga det själv, det var ju ändå Saks! Hehe. Sen köpte jag ett par Jättesköna mjukisbyxor på Nike för 19 dollar.

Därefter köpte vi iskaffe/caramel/chocolate (asgott) och åkte med nästan inga fel, hem till henne. Men här kommer det irriterande: JAG KÖRDE FEL när jag skulle åka ifrån Janara och hem!!! Så jag körde runt ett tag innan jag ringde runt, ingen svarade så tillsist ringde jag Hannah. Och hon hjälpte mig hem, tack och lov för det. Jag tror inte att jag hade kört fel om det hade varigt ljust ute, men nu var det mörkt och då är det jättesvårt att se alla skyltar. Men men nu är jag hemma igen!

Tata,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så bra att du hittade hem tillslut. ;p Hehe.

Bara så du vet (det vet du säkert redan, men i alla fall) det är galet mycket snö här hemma! Typ en halv meter! Det är fan inte kul att ta sig till jobbet på morgonen :/ Men, annars är det ju lite mysigt. :)

2008-11-24 @ 15:06:26
Postat av: Anonym

Jag vill också vara i USA! Här är det snökaos.

2008-11-24 @ 17:59:17
URL: http://cyniskclown.blogspot.com
Postat av: Hanna

Akta så du inte blir tjockis av allt kaffe, då måste du ju köpa nya jeans igen! Hur lyckades du ha sönder byxorna förresten?

2008-11-25 @ 13:44:23
Postat av: mormor

Bra att du klarar dig sa fint i USA.

Du verkar ha det valdigt bra. Jag ar kvar i Spanien

aker hem forst den 1 dec. Hur ar det att ta hand om

3 barn? Vi hors nar jag kommer hem.

Bra initiativ med denna blogg.

2008-11-25 @ 17:02:11
Postat av: Annika

Hej! kul att läsa din blogg försöker göra det varje dag (när vi inte har strömavbrott vilket vi har flera gånger om dagen det har ju snöat)jag måste säga att du är en tuffing som ger dig iväg så där utan att riktigt hitta. ha det så gott min vän.

2008-11-25 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0