....

Tja, denna helgen var underbar med sitt solsken! :D Träffade lite nytt folk och bevitnade en polisinsats (eller vad man nu ska kalla det) vid The Mall.

Igår sov jag bara 3 h och i natt 4 h så jag e helt jävla slut, de ringar under ögonen som jag hade fått bort i solen (brännan) är ni tillbaka till max...inte slipper man ifrån inte. *suck*

Annars så har jag haft fullt upp med att inte snacka med någon (förutom Linnéa, ängel) hemifrån, känn den gigantiska piken alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har även installerat allt (inte i närheten) på datorn och försökt att få den att funka normalt igen, vilket går ganska bra faktist. :)

Och snart kommer Izzy!!!!!!!!!!!!!! YAY! Och då ska vi åka in till NYC! Guuuu vad kul det ska bli, jag har saknat henne jättemkt. *gråt*

Jag har haft mardrömmar om att min älskade Baby (bubbilubbi) är precis out of reach och att mamma kommer och gör så att jag inte kan komma fram till honom. Hemskt, min tacktik för att inte sakna hästarna har hitils varigt att inte tänka på dem alls. Men det är inte lika effektivt längre...Suck...jag ångrar nästan ibland att jag åkte och lämnade Suppen hemma, jobbigt jobbigt.   

Men eftersom att jag inte känner ngn större lust att skriva ngt när ingen skriver några kommentarer, eller verkar vilja prata med mig, så tänker jag inte skriva mer just nu.
 
God Natt! 

Min Baby!!!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jag förstår din längtan efter hästen... Det är hemskt att lämna ett djur.. En veckas semester är tillräckligt lång tid för att saknaden ska vara enorm.

Sen är det bara jag som ringer hem minst en gång om dagen från jobbet och frågar hur djuren mår och vad det har för sig.. Tur att min fru är likadan..! =)

Om ni har vägarna förbi Rockerfeller center så titta in på Cold Stone Creamery, där får man smaksätta sin egen glass. Vi missade det när vi var over there vilket vi ångrar.

Ha det så bra...!

2009-04-22 @ 10:08:01
Postat av: mamma

Hej gumman

Surprice går det ingen nöd på. Han rids nästa varje dag nu och bockar inte lika mycket längre. Ingenting alls faktiskt. Här hemma har fälttävlans-

säsongen dragit igång. Julia startade i Mantorp i helgen med Sophie och kom sjua. Det blev rosett, plakett och pokal och ett par strumpor. Kul.

Maånga kramar mamma

2009-04-22 @ 11:19:55
Postat av: Annika

Hej Johanna

ursäkta att jag ej skrivit på länge men har jobbat mycke och när jag kommer hem somnar jag, vårtrötthet

förmodligen.Ja du det är inte kul att längta men det gör väl att man känner att man lever och att man är normalt funtad. Ha det så gott vi hörs Faster.

2009-04-22 @ 13:21:47
Postat av: Morfar

Inga stora nyheter från Skåne.

Jo, Hanna skall gifta sig på nationaldagen.

Stort bröllop i Söderköping.

Själv har jag varit lite krasslig men är nu ok.

Hoppas du trivs och är nöjd med livet. Inte så många

månader kvar over there.

Blir du kvar eller kommer du hem?

Ha det bra

2009-04-23 @ 21:49:12
Postat av: mormor

hej gumman. Jag har haft problem igen med min dator,

men nu gör jag ett nytt tappert försök. Finns det lite hemlängtan mellan raderna? Jag längtar efter dig men hoppas du har det bra. Här har vårbruket satt igång och golfen startat så nu är det fullt upp. Jag deklarerade åt din mor o far i helgen, sen

åkte Mari och jag till Norrtälje och shoppade. Hon

blir mer och mer som jag. Shopping!!

Ha det så bra. Kram

2009-04-26 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0