HALLELUJIA!

Nu funkar äntligen min dator igen. Jag, mitt geni, åtgärdade problemet uuuutan svårigheter (tog bara 24 h)! Så TACK mamma och pappa för att ni skickade mina skivor, ni räddade mitt liv (kanske inte, men ändå)!

Och här kommer nu alla de efterlängtade blider som ni har tjatat om:

Hittade en bild på mig och mina 2 systrar, Josefin och Julia!

Väldigt svenskt (tycker ivf jag)Izzy och jag var ute och gick för några veckor sedan, då fick vi se denna coola platsen!


Nästan alla träden i området såg ut så här!


Bron i Washington Crossing till New Jersey.
Jaaa, ni kan ju läsa själva vad detta är...
Samma här
Alice in wonderland statyn i central park
central park
central park
central park


Bro till brooklyn



Starbucks i Newtown


Hoppas att ni blir nöjda med alla bilderna (det tog en jävla tid att lägga in!).

Tata


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina bilder! Man kan nästan känna historiens vingslag, men vad är kopplingen till Alice i Underlandet?

/Moster

2009-04-15 @ 09:20:09
Postat av: marcus

jättekul med lite bilder. värkar dåligt med happenings. vi var nere i hallaholm i påsk där man crossa pappa i poker, gubben tyckte jag hade tur

(jord i fickorna). Annars kul att du kommit i gång igen o skriva. Hur går träningen värkar va gott om tid o lubba omkring, fin miljö ser det ju också ut som. ha det så bra / marcus

2009-04-15 @ 09:58:54
Postat av: Hanna

Nu får du börja skriva mer när datorn funkar!



Vad är det i bakgrunden på bild nr8 bakifrån? En utomjording?

2009-04-15 @ 11:27:49
URL: http://hannahollstrom.se
Postat av: emma

Åh vad roligt johanna! Älskar att du lägger upp bilder, mermermer! :D du får börja fotografera oftare..

2009-04-16 @ 05:25:59
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: pappa

Bra att din dator funkar igen nu hoppas vi alla på den här sidan pölen att få lite mer kontunitet i blogg uppdateringarna over and out

Pappa

2009-04-16 @ 19:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0