Opps...

Jaaa, jag ber om ursäkt jag trodde att jag hade skrivit att vi ska sälja huset. Meen jag får vällan förklara då!

Mitch och Alison (mina host parents) ska skilja sig, och då kommer det att bli för dyrt för ngn av dem att ha kvar huset, så då måste de  sälja det. Så nu förtiden så kommer folk och kollar på vårat hus då och då, så huset måste vara tipptopp hela tiden. Vilket inte är så jobbigt som det kanske låter, faktist.

Detta innebär förstås att vi ska flytta, men det kommer inte att ske fören vi har sålt detta hus. Och även om vi säljer i morrn så kommer vi inte att flytta fören till sommaren, när ungarna har lov.

Detta betyder för mig att jag ska bo i ett hus och sen åka i mellan husen för att ta hand om barnen, så om jag bor hos Mitch så måste jag åka till Alison (om hon har ungarna) på morgonen för att ga dem frulle och ta dem till skolan och bussen, och efter att jag är klar så åker jag tillbaka till mitt rum hos Mitch och är där tills jag ska jobba igen på eftermiddagen. 

Jag måste erkänna att jag inte är jätteförtjust i detta arrangemang, men jag trivs ganska ok med denna familj så jag vill inte byta familj.

Så nu tror jag att jag har förklarat allt, om ni har några mer frågor så får ni väl fråga i kommentarerna eller nått.

Men nu ska jag snyta mig, så....

Tata!

P.S
Detta är sången jag har på hjärnan just nu: http://www.youtube.com/watch?v=5UNqkBLn4Zg

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Nu är din kära kusin med i matchen igen..! Låter ju inte som en drömlösning men det kommer nog att funka riktigt bra. Det kan ju vara skönt med en "frizon" utan barn när det är hos Alison, även om du då får åka fram och tillbaka.. eller nått... vad vet jag... förmodligen inte så mycket =)





2009-04-29 @ 08:00:19
Postat av: Morfar

Lilla Hjärtat.

Strul är det i alla familjer. Både här och där.

Kanske kan vara en bra lösning.

men, varför skall de skilja sig.

Har de tänkt igenom saken ordentligt.

Kanske du skall vara liten terapeft.

Felstavat eller hur. Var är moster , har hon sommnat in?

Nytt hus m.m.

Eldförbud i Skåne. Inte så många brasor!

Nya glasögon. Har svårt att hitta tangenterna.

Puss och Kram

2009-04-29 @ 22:55:07
Postat av: mormor

Det blir nog bra så småningom med boendet. Men jag

oroar mig mera över att du är sjuk så ofta. Hoppas

du frisknar till snart och får behålla hälsan länge.

Du är mycket ute och träffar kompisar och känns som

en trevlig grej. Här har golfsäsongen startat och med den alla dåliga slag. Spelade match i lördags som ej gick så bra. Annars blir det mest jobb med blommor och gräs. Åker den 18maj på bridgekryssning

tillsammans med Gunnel och det ska bli trevligt.

Ta väl vara på dig. Kram

2009-05-10 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0