Sjuuuuuk

Guu vad jag HATAR att vara sjuk, jag har inte sovit p.g.a att jag höll på att hosta lungorna ur mig i två nätter nu. Jag kan knappt stå upp p.g.a trötthet av att jobba massor SAMTIDIGT som jag är sjuk. Och min näsa är alldeles röd och sårig av att jag snyter mig hela tiden!

Summan utav detta är att jag hatar att jobba som AuPair just nu, man kan aldrig ta ledigt för att man är sjuk. Det ska isåfall vara om man inte ens kan stå upp och kräks konstant, vilket jag som tur är inte gör. AGHHHHHHHH!!!!!

Saken blir ju inte bättre av att alla amerikaner tror att jag har svininfluensan, och tycker att jag borde gå och testa mig för det. Man blir ju inte direkt lugnad av det... Så just nu är det inte så bra i USA, och för mig.

Eftersom att jag har varigt sjuk hela veckan hitills så har jag inte gjort så mkt, jag trotsade sjukan en dag och käkade på olive garden (italienskt place) med Hannah och köpt med Kleenex. Det är väl det enda tror jag nog...

Aja, nu håller jag på att somna så jag ska lyda Hannahs råd om att se till och somna tidigt så att jag blir frisk nån gång!

Tata!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Krya på dig..! Jag har oxå varit förkyld i x antal veckor.. det ger sig aldrig..!

Men du, försök att undvika sininfluensan... Det verkar så jobbigt att bli av med den.

2009-05-02 @ 10:27:34
Postat av: Annika

Stackars dig Johanna blir du aldrig bra från förkylningar?, försök att vila så mycket du kan och kyra på dig. Kram faster

2009-05-02 @ 15:08:32
Postat av: Izzy

Krya pa dig!!!

2009-05-02 @ 19:18:38
Postat av: marcus

Fan johanna detta funkar ju inte, nu får du börja käka vitaminer och antioxidanter, vi vill ju höra hur jävla bra du har det inte hur eländigt det är, jag skall skicka lite friska hälsosamma tankar till dig då jag både spelat beachwollyboll och käkat lite ig eller jg metoden what ever. krya på dig kram marcus

2009-05-05 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0