Tja!

Hejsan, det var lange sedan! Jag e ledsen att jag inte har uppdaterat pa lange, men jag har inte haft ngn insperation att skriva (jag har det inte nu heller men men). Men jag ska forsoka skriva lite. Statusen med min dator e tillsvidare oforandrad. (hemskt) Isabelle (Izzy) och hennes familj flyttade till Pittsburg i tisdags (hemskt), det e konstigt att aka forbi hennes hus och inte kunna stanna och snacka med henne. Inte kan vi bara ringa och 5 min senare bara dra till Wawa och käka. Inte kan vi längre titta pa Jerry Springer pa vardagarna innan Logan kommer hem. Inte kan vi aka till Farmers Market och käka nachos. Inte kan jag längre klaga pa hennes snabba korning, och komma med ironiska komentarer. HEMSKT!!!! I MISS YOU IZZY, SOOOOOOOO MUCH! Jaja, det e ju inte sa att jag inte har andra vänner, sa det är bara att ta sig i kragen och pigga pa sig! Jag och Emma ska aka till Miami den 22 maj-25maj, as najs ju!!! Och i helgen ska ungarna och Alison hälsa pa en släkting till Alison sa jag kommer att ha hela huset for mig själv. Yay! Da ska Emma komma och vi ska ha film kväll och Emma ska laga palt...vi far se hur det smakar. hehe Denna veckan har ungarna haft spring break, sa jag har jobbat jättemkt i 3 dagar. Men idag jobbar jag bara 5 h och imorrn sa aker de sa da är jag ledig! Sa jag har inget att klaga pa :) Menmen, ha det sa bra alla! Tata!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla in min blogg och säj vad du tycker. Ska vi prenumerera på varandra via bloglovin? Jag länkar nämnligen en prenumernat varje dag! Om du vill bli länkad imorgon så är det bara att säja till!



Över 100 läsare varje dag kommer kunna se din länk!



Hoppas din kväll är bra!

2009-04-09 @ 20:48:00
URL: http://tresmating.se
Postat av: Morfar

Hej gumman. Här kommer en hälsning från Hallaholm.

Här är mormor, Marcus. Raija, Linnea, Pontus och så

klart morfar. Vi ska fira en vårig påsk på Österlen.

Vi alla önskar dig en glad påsk och hoppas du får

trevligt. Synd att din kompis flyttat, men du hade

rätt många vänner lät det som, så du kanske kan fika

med någon annan. Linnea Julia och jag var förra

veckan på Teneriffa. Men det har du väl redan hört.

Vi hade bra väder och mycket bad.

Kram från mormor och de andra hälsar.

2009-04-09 @ 21:27:33
Postat av: emma

Äntligen uppdatering!!! och jag längtar tills du ska äta palt! det ska bli så roligt. Tur för dig att jag bor kvar, i fyra månader till i alla fall! Vem ska du då på farmers med hade du tänkt? och vem ska du då skämmas över??? precis! Köp en hatt och var glad :D

2009-04-10 @ 05:15:54
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: julia

vi saknar dig johanna<33

om jag får fråga vad är palt???

hoppas att datan blir lagad =) vad har ungarna hittat på nu då?? ofta att man binder fast någon i ett hopprep!!!

2009-04-10 @ 15:45:27
Postat av: Izzy

Kanner mig hedrad av allt dettta skrivande:)

Saknar Wawa jattemycket med. De har ett stalle har som heter Sheetz tor jag, som typ e nat liknande, ska val dra dit o se om de nar upp till Wawa kvalit'e, I doubt it, a buhu!!!

Hahaha, ingen Jerry Springer, its to sad.

Jag visste att du skulle sakna min korning;))

O Farmers Market ska vi inte prata om. Du har ingen aning om hur mkt jag saknar det. Jag drommer om guaccemolen ibland. Hahahaha

Kul o se lite bilder nu jue;)) Specially Magnolia Bakery:D

I MISS YOU TOO!!!

9 dagar kvar bara nu jue-yey:))

2009-04-15 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0