Alla bara drar! ;)

Idag akte Izzy hem till Pittsburgh, sa nu e det bara jag och Emma kvar i huset (familjen e hos en slakting). Det kanns konstigt att hon inte e har langre, men det ska bil skont att fa vila sen nar alla har akt. Skont men tomt.....Jag har ju haft atminstonde en annan sovandes i mitt rum i lite over en manad nu, tomt men skont. Emma aker pa mandag till Boston och sen San fransisco och efter det sa ska hon hem till sverige! Jag kanner mig faktist ganska avundsjuk pa henne, men min tur kommer nog snabbare an jag kan blinka.

Efter att Izzy akte (kl 1) sa drog Emma och jag pa bio, vi sag "Orphan" en ny skrackis. Den var faktist ganska bra, sa se den om ni gillar sana filmer! Sen vart det Target. Jag kopte leggins och en ny CD: martina macbride. Eftersom att vi hade husvisning mellan kl 6 och 7.30 sa kunde vi inte aka hem, da kakade vi middag pa boston market (de har kyckling) och cruisade (hehehe) sedan runt i en timme.

By the way sa har jag fatt tillbaka bilen nu!!!!!!!!! YAYAAY!!!!!!!!!! As nice!

Nu sitter jag med en ansiktsmask och vi ska snart kolla film; rosemarys baby. Sa:
 
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Izzy

Jaa,visst e det sorgligt?? Forstar ju om ni saknar mig. Nu har ni ju ingen som kan forklara era konversationer fran natterna.Hoppas ni far det kul nu da:))

2009-08-01 @ 06:30:53
Postat av: Anonym

Skönt för dig att åter ha bilen. det blir sääkert

ingen efterräkning heller. Det blir alltid tomt när

folk reser från en, men ganska skönt också. Åtminstone ett tag. Din hemresa kommer fortare än du tror. Hur går det med simningen. Och joggningen?

Själv kämpar jag med hallon och blåbärsplockning.

Snart kommer pommonen. Träden dignar av frukt.

Jag tar ett bad i sjön varje dag eller kväll. 21gr.

Mycket skönt. När du simmar gör du det ute eller inne? Ha det bra och en stor kram.

2009-08-01 @ 12:14:47
Postat av: zandra

JOHANNA - vi måste prata! vi måste ha bokat flyget hem före den 18 augusti ju! vi MÅSTE planera - aaah panik! ring om jag inte hinner ringa dig först :p

2009-08-03 @ 19:43:25
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0