........

Yo!

Jag ska klaga nu (förvarning)!

Jag känner mig såååååå negativ!!!!! Jag DÖÖÖÖÖÖÖÖR, jag vill bara smälta som is i solen och åka ner i jorden (rim fick jag oxå med, lol)! Eller bli en slimeklump som åker in i marken ända ner i jordens kärna där jag blir förintad av den oerhörda hettan! Eller nerstampad i marken av en flock skenade elefanter! Hmhm svårt val det där....skit samma!

Idag skulle jag ha gått på den filmen som jag inte såg iförrgår.....baaaad, men jag får väl ta och se den i helgen istället...Bläääääääääääää!

Jag orkar inte bry mig!


Annars så har jag inte gjort så mkt annat, spelat nördspelet eller matat drakar som mina kära (;)) vänner kallar det. Har bokat sista helg kursem så nu kommer jag snart at vara klar!!!!! YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAAAAATAR att man måste plugga och jobba på detta "jobb", men det är ju som det är och snart kommer jag ju tillbaka till den civiliserade världen! Fast jag kan knappt fatta att det redan har gott 9 månader! Det har bara swichat förbi! Men när jag tänker på Baby så känns det som en evighet....jag kommer bli tvugen att börja om helt ifrån början tror jag nog, med det ska bara bli kul! 

Aja, TATA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför så negativ?

2009-08-07 @ 14:05:13
Postat av: annik

Vad är det som gör dig så negativ?? hemlängtan!eller är det bara en släng av vad ska jag göra sen ångest.Jag vill i alla fall inte att du ska smälta ner eller bli ner trampad av elefanter jag vill se och krama om dig snart och det vill farmor oxå,så ta nu nya tag vi väntar otåligt på att du ska komma hem och Johanna farmor vill gå på bio.

Många uppryckande hälsningar från faster och farmor.Ps vi ses snart bara några ynka få månader kvar Ds.

2009-08-09 @ 19:25:48
Postat av: Sarah

Vadan all denna negativitet? :S Inte ska du försvinna heller. Ska ju bli superkul när du kommer hem igen. :)

2009-08-09 @ 20:45:11
Postat av: jossan

Nej du Julia rider galopp piruetter på surprise så han är i topptrimm :) nästan ivf ;) haha! men ryck upp dig nu, du har faktiskt valt att åka t usa, kom i håg det! ^^

2009-08-10 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0