Jaaa, då har även Emma lämnat mig kvar här. Ensam. ;)

Yo!

Jaha, nu kom jag precis hem ifrån att ha lämnat av Emma på tågstationen, snyft. Det har varigt jättekul att ha henne här och jag kommer att sakna henne mkt, men men vi kommer ju att ses i Sverige och cruisa och klunka smirnoff! Och om 4 månader så är det ju min tur att säga adjö till alla och sätta mig på planet till Shweden! Jag längtar kan jag säga, men det e inte långt kvar nu! Yaya!

I kväll ska jag och Diana se the hangover på bio, dte var typ en månad sen vi sågs. Men det har ju varit fullt hus här så jag har inte hunnit med att se alla.

Aja, skulle bara säga det!
Tata!

Kommentarer
Postat av: hoppade 120 med beibi

heejsan det var inte så länge sen vi snacka :P men who care?! när jag kommer till U.S.A så vill jag till NY !!!!!!!!!! :D och ja äskar å saknar daij <333

2009-08-05 @ 11:32:11
Postat av: zandra

fick du mejlet om kursen i baltimore? vad säger du, komemr du? ;) sen så tänkte jag om cali osv, du kommer väl ha råd eller? :S täntke när du sa att du måste spara pengar för att kunna köpa biljetterna?

2009-08-05 @ 18:56:31
URL: http://lifeintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0