Juuuul

Hej!

När jag snackade med pappa för ett tag sen så gav han mig en utmärkt idé! Jag klagade på att jag måste ha en ny dator för denna är helt slut. Då sa han att jag skulle önska mig det av alla i julklapp, och eftersom det flesta i min familj och släkt läser min blogg så passar det sig bra att önska det här då kan ju alla se det! (gäller bara personer som tänkte köpa julklapp till mig, annars så ignorera bara dettta)
 
Sååå, jag önskar mig en ny, BRA, helst rosa eller limegrön laptop. Det är viktigt att den är bra och håller lääänge, hehe.


tata
för
denna
gång
!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Eftersom du aldrig skriver när du inte får kommentarer så måste jag ju kommentera. Hoppas tanden blivit bättre! Hejs!

2009-08-19 @ 16:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0