Half snowday!

'lo!

Idag började jag kl 6 i morse. När jag kom upp i köket så berättade Mitch att ungarnas skola var uppsjuten i 2 timmar, så bussen gick vid 11 istället...KUUUUL! Not.

Men men jag la mig ner i soffan i TV rummet och sov tills ungarna väckte mig vid SJU på morgonen, i vanlig fall får de inte gå upp innan 7.30. Men men eftersom att det var half snowday så sa jag bara jaja, och fixade frulle.

Jag var aptrött när ungarna började tjata om att de ville gå ut och åka pulka, eftersom att jag fortfarande har råont i halsen så var det inte för mig så jättelockande att springa runt ute i snön och kylan... Men men som den underbara människan jag är så bet jag ihop och pälsade på alla kläder och släpade mig ut.

Även fast jag var så trött så var det kul att kasta sig utför backen idag igen, och vi åkte väl i ca en timme innan Sam började gnälla om att hon frös och då ville förstås alla komma in. Så det var bara att slänga in allt i torktumlaren och sätta på TV efter en aktiv morgon, och alldeles för tidig sådan.

Jag tog en massa bilder också, men som många säkert vet så kan jag inte lägga upp bilder på barnen, men ni får nöja er med vyn.
 
Annars denna vecka har jag varit till Wawa med Hannah....Inget mer har hunnit hända än, tror jag.

Marcus:
Jaaa, jag vet kommentarerna är rå kul! Och här kommer lite fler bilder:
 
snow
huset

Jahapp, det var allt för denna gången. Klart slut!


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Om det inte är en tupé, vad är det då för "löshår" som morbror Ola har införskaffat sig...?

/ Anna

2009-02-05 @ 09:44:49
Postat av: Johanna H

Till Kusin Anna: Hmm,(nu kommenaterar jag min egna blogg igen...) Du får ta och fråga honom. Och det vore väldigt "snyggt" om pappa verkligen har skaffat det. ;P



Grattis och hoppas att allt går bra med barnet:D!!!

2009-02-05 @ 16:20:47
URL: http://johannaiuas.blogg.se/
Postat av: Amelie

Superfina vinterbilder :)

2009-02-05 @ 16:51:29
URL: http://familjenochjag.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad mycket snö ni har. Här rullar allt på som vanligt. I helgen blir det nog lite skridskoåkning och isrally. Kram Mamma

2009-02-05 @ 18:32:10
Postat av: pappa

Va ett väldas tjat om lös hår o tupeer jag har inte skaffat något sådant och tänker inte göra det

over and out

2009-02-05 @ 18:57:09
Postat av: Kusinen

Ett mycket bra beslut där Ola..! =)

Det räcker att en av bröderna Mattson har en transexuell sida (Uffe goes Anette);)

// Anna



2009-02-06 @ 08:03:41
Postat av: Sussie

Johanna! Nu får du ta och komma hem någon gång! Miss you <3

2009-02-06 @ 10:26:49
URL: http://cyniskclown.blogspot.com
Postat av: Maria

Hallå i snöyran! Vilka vackra bilder!..

Läste att du varit på Victoria´s Secret, det var inte bodysprayen Pink du köpte? Annars kan jag (vi) varmt rekommendera den!Helt enormt yummie!..(Och OM du skulle ha vägarna förbi butiken igen kan du ju få köpa typ två till mig och frugan;) blink blink:))

Kram M.

2009-02-06 @ 11:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0