Jaha, jag kan inte komma på en rubrik....

Igår var vi (jag, emma, lisa, katharina och annika) på en hibatchiresturang, för att fira Emma som fyllde 20 i går. Vi hade det jättekul, och det var kul för vi satt runt en kokyta där en kock lagade maten framför våra ögon. As kul!

Annars så var Emma och jag till IKEA i Lördags, där vi käkade köttbullar och köpte lite svensk mat. Jag köpte förstås sill! hehe
Efter det så åkte vi och hämtade Sophie innan vi gick på bio, där vi såg Coroline. I 3:D, vilket var intressant att ha 3:D glasögon över de vanliga glasögonen....men det gick :P

Jag har inte hört av min counsler ngt vidare...jag hoppas att hon ska maila mig idag.

I natt vaknade jag vi 12 av att min väckarklocka ringde, tror jag, och var helt desorienterad. Det var jättejobbigt men det var ganska lättande då jag insåg att jag kunde fortsätta sova, men resten av natten sov jag oroligt.

Idag åkte jag och Izzy till Wawa tillsammans med Izzys pappa, trevligt trevligt. :)


Jaja, TATA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0