Vackert!

Tja! Det var ett tag sen!

I veckan trodde jag att jag blev av med min förkylning, vilket jag blev. I en dag... Sen bev jag mer sjuk, jag börjar bli trött på sjukdomar...Aja.

I veckan har jag träffat (som vanligt) Izzy och Emma men det har inte blivit nå wawa i veckan. Shockerande nog...! Och jag har jobbat jättemycket samt åkt massa pulka med ungarna:).

I lördags så åkte jag, emma och izzy till philly och IKEA!!! Vi hade jättekul och jag kunde äntligen köpa ett täcke (Jag har sovit jätteilla de senaste veckorna för att jag inte har haft nå bra täcke, men nu så sov jag skööönt), käkade svenska köttbullar med äppelcider, köpte pepparkakor (annas), bilar, kalles randiga kaviar, ett ljus och grifflar (pågens). Det var jättekul att gå runt där och känna sig som hemma och se alla svenska namn, så man blev nästan lite hemsjuk... Men men.

Efter det så åkte vi till Franklin Mills Mall och då köpte jag en pyamas och parfym på Victoria Secret. Sen gick vi till: Prinsessbutiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De sålde balklänningar, bröllopsklänningar och allmänt underbara kläder! Så vi provade en hel hög med balklänningar. *suck* det var UNDETBART!!! Mitt livs dröm!

Aja,  efter att vi väl släpat oss därifrån så åkte vi och hyrde en film som vi sen så hemma hos Emma. Jag kommer inte ihåg vad den hette, men den var ok. Sen drog izzy och jag hem till oss.

Idag (söndag) så sov jag jätteskönt med mitt nya täcke, vaknade vid 9 och somnade sedan om tills Emma ringde vid 10 och frågade ifall jag skulle med till IHOP. Men jag orkade inte, hade värra feber och skit så jag kom inte (jag hade nog kommit ifall jag hade fått tag i Izzy i tid, men  hon duschade tydligen när jag ringde). Så jag läste lite innan Izzy ringde och vi drog (jag  fullproppad med smärstillande) till New Hope och käkade innan vi gick på promenad i Lambertville i ca 2h. Vädret var jättefint så vi passade på att njuta och ta massa kort! Här är de:

izzy

EmmaMeroooooooosaBron till Pennsylvania från New Jersey.New Jerseycool boatikeasnygg stol  Iiii!
Svensk mat!


Haha there you go!
Tata!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Lambertville ser ju helt galet härligt ut. Där skulle jag vilja bo. =)

Hoppas att förkylningen ger med sig snart.

2009-02-02 @ 08:49:23
Postat av: Hanna

Det var ju oväntat att se dig i en rosa klänning..

2009-02-02 @ 09:12:08
Postat av: Amelie

Fina kort :) Hoppas att du kryar på dig!

Ha det bra

2009-02-02 @ 09:30:16
URL: http://familjenochjag.blogg.se/
Postat av: Morfar

Kan det var en kommande bröllopsklänning?

Du kanske aldrig kommer hem from over there.

Skall man bo i USA tror jag att Montana skulle passa dig. Har aldrig varit där men det känns helt rätt.

Vildmark.hästar och ett cool life. Om du flytter dit kommer jag som ett skott. Liten dröm jag har.

Fina biler, nästan som man är där.

Du kan väl be moster att rätta om man har skrivt

eller stavat något fel. Vojne vojne!!!!!!

Puss och Kram

2009-02-03 @ 17:24:48
Postat av: Morfar

Kan det var en kommande bröllopsklänning?

Du kanske aldrig kommer hem from over there.

Skall man bo i USA tror jag att Montana skulle passa dig. Har aldrig varit där men det känns helt rätt.

Vildmark.hästar och ett cool life. Om du flytter dit kommer jag som ett skott. Liten dröm jag har.

Fina biler, nästan som man är där.

Du kan väl be moster att rätta om man har skrivt

eller stavat något fel. Vojne vojne!!!!!!

Puss och Kram

2009-02-03 @ 17:27:08
Postat av: Björn

först: HAHA! till hannas kommentar :D



jag har inte kunnat hålla mig speciellt updaterad, har inget internet i uppsala längre, därför har det varit ganska dött från mitt håll. men nu har jag praktik (i gräddö) så jag är hemma och har konstant tillgång nu ;) ska försöka vara aktiv :P

jag har nya planer inför framtiden också, så jag vill diskutera med dig! och så ska jag till hanna på lördag och baka glace au four O_o

håll dig bara framför datorn någon kväll (vid 4-5 för dig) så kan vi prata! :D

2009-02-03 @ 21:55:18
Postat av: Jossan

Den där klänningen var skiiit snygg på dig ju :) Jag tycker du skall köpa den :b^^ Om du vill veta så är "super" dum i huvudet, han sparkar och stegrar så både mamma o jennifer ramlar av :s menmen han har ivf blivit mkt smalare nu :)



Jag har färgat mitt hår svart Och Julia sitt blont och pappa har skaffat löshår för att vara lite mer trendig, om du ville veta ;)



Tack för hjälpen! Ha det bra! <3

2009-02-04 @ 10:49:49
Postat av: Anonym

Den där klänningen var skiiit snygg på dig ju :) Jag tycker du skall köpa den :b^^ Om du vill veta så är "super" dum i huvudet, han sparkar och stegrar så både mamma o jennifer ramlar av :s menmen han har ivf blivit mkt smalare nu :)



Jag har färgat mitt hår svart Och Julia sitt blont och pappa har skaffat löshår för att vara lite mer trendig, om du ville veta ;)



Tack för hjälpen! Ha det bra! <3

2009-02-04 @ 10:50:31
Postat av: Kusinen

WHAT... Har Ola skaffat tupé??? Vad händer med mänskligheten??????

2009-02-04 @ 19:15:00
Postat av: julia

neej pappa har inte skaffat tupé iaf snygg klnning johanna

å jag är skiit sjuk

puss å kram från din BÄSTA lilla syrra<333

2009-02-04 @ 19:53:30
Postat av: marcus

Hallo! Jag måste säga att det är nästan lika roligt

att läsa kommentarerna som att följa med allt roligt

som du gör och provar på. Fan ingen ironi denna gång

måste ha blivit sjuk, ja ja en liten svordom i alla fall. Ps många bra bilder, det gillar jag.

go kramar Marcus

2009-02-04 @ 21:38:05
Postat av: Annika

Finna bilder och du var snygg i klänningen.

blev lite chockad när jag läste att bror min hade skaffat tupé men allt fick ju sin förklaring tack och lov!Ni har mycke snö! det trodde jag inte här är det bara lite botten skrap.Dina päron kommer hit på lördag ska fira "mina" små killar som fyller 3 och 5. Många kramar från faster Ankan

2009-02-05 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0