Det blir bara värre och värre!

Jaha precis när jag hade skrivit klart ALLT så försvann det förstås, som det alltid gör när man är trött. *suck*

Jaja, i förrgår var Izzy, Emma och jag och käkade middag på chili's, sen gick Izzy och jag på bio (emma hade redan sett den) och såg Bride Wars. Den var ganska bra, men det roligaste var en person som snackade i moblien lite då och då under filmen. Och det säger nog något om filmen, men jag ångrar inte att jag såg den.

Efter det åkte jag hem och somnade inte förren jättesent, för att jag låg och irriterade mig på mitt täcke/lakan thing. Jag måste köpa ett riktigt täcke, det går ju fan i mig inte att sova så här. jaja. 

Igår väckte Izzy mig för att höra om jag skulle haka på till IHOP, som är: International House Of Pancakes. Självklart sa jag ja ( Ungarna och Alison kom inte hem förren måndag kväll, så jag var ledig hela måndagen, chill) så jag, Izzy och hennes ungar (11 och 14) åkte till IHOP. Där skulle alla tjejer i min familj vart med! Jag käkade creps fyllda med nutella och bananer och toppade med jordgubbar, jordgubbssås och förstås vispgrädde. Det skulle vara ngt för min nutella älskande familj, hehe. Lite väl sött som frukost ( klockan var väl typ 12 eller ngt, hehe) men nästan allt gick ner ;).

Sen åkte vi vidare hem till Izzy och kollade på Billy Madison, as bra film SE DEN! Vi garvade som fan.


Idag så var det back to work igen, men jag hade ändå tid för Wawa och Izzy på morgonen, Wawa: Heaven on a stick! Hehe. Det jobbiga idag är att min förkylning bara har blivit värre och värre...aja det blir nog bara snart...hoppas  jag...


Imorrn ska det tydligen vara en vinterfestival i New Hope, så jag och Izzy ska dit och kolla läget lite på förmiddagen för att se vad det är.


Aja nu ska jag ge er lite bilder att titta på och sukta efter. HAHAHA!


See you!

HAHA, är inte jag en UNDERBAR konstnär!?Chilis food, men blä för friterat!Mitt, Logans och Zachs mästerverk!Me and the creps! LÖÖÖÖV! lolWawa=kärlek!


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Märker du något av Obama hysterin? Är din värdfamilj ett fan av Obama eller är de missnöjda med presidentvalet? Själv tycker jag att det var ett mycket bra val. Jag tror att det kommer att bli skillnad.

IHOP lät som ett ställe för mig oxå..! =) Älskar pannkakor.

2009-01-21 @ 08:51:09
Postat av: Amelie

Kan du inte skicka över lite pannkakor ;)

2009-01-21 @ 09:48:58
URL: http://familjenochjag.blogg.se/
Postat av: Mari

Gör ni ingenting annat än äter?

2009-01-21 @ 11:35:38
Postat av: Annika

Du verkar ha det bra lite jobb och mycke mat eller!!? annars då? några läckra amerikaner att vila ögonen på,några bra inne ställen att besöka.

Obamas vinst hur märks det i USA, hur diskuterar den vanlige amrikanen typ din familj för eller imot? Må väl min vän kram faster.

2009-01-21 @ 16:10:22
Postat av: Linnéa

johanna, vi behöver planera mitt USA besök läs min blogg så förstår du =) Skype någon dag? puss

2009-01-21 @ 17:16:39
Postat av: Hanna

Jag gjorde amerikanska pannkakor till mig och Malin idag! Dom blev ganska bra faktiskt och det var ändå första gången jag gjorde pannkakor. I varje fall, kolla mig nya blogg!!!!! (och twitter, glöm inte det)

2009-01-21 @ 20:14:14
URL: http://hannahollstrom.wordpress.com/
Postat av: Morfar

Till alla Johanns bloggläsare och givetvis till

Johanna.

Mat.

Ameriknska pannkakor.

1 ägg, 3 dl mjölk.3 dl mjöl 1/2 tesked salt 1 matsked socker. 1/2 tsk bakpulner och 1/2 bikarbonat.

ta gärna 1 msk vaniljsocker.

Vispa med elvisp och grädda i smör.

Varje pannkaka ca 1 dl vänd när ytan har stelnat

Pudra på vaniljsocker och dressa med sirap.

Garanterat gott. Eller hur Johanna?

Du kommer ihåg va?

2009-01-21 @ 22:13:31
Postat av: Izzy

Billy Madison & Wawa rules;)) Cant live without them!!

2009-01-25 @ 05:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0